neljapäev, 31. detsember 2015

"The Promise" - Kristen Ashley

5. raamat sarjas "The 'Burg"
Peategelased: Frankie ja Benny
Autor: Kristen Ashley
Originaalpealkiri: "The Promise"
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 518
Goodreads
Proovikivi: raamat, mida ma ei lõpetanud
 photo reiting1small.jpg 

Venna surmast alates on Benny Bianchi Frankiet kohelnud kui kõntsa ja süüdistanud naist venna halvale teele minemises. Kuid siis pea seitse aastat hiljem saab Frankie haavata, kui ta aitab Benny nõo naisel hullumeelse eest põgeneda ning mees peab viimaks tunnistama, miks ta naist nii halvasti on kohelnud - tal on Frankie vastu tunded.
Kuid Frankie on otsustanud,  et talle aitab. Ta on piisavalt kaua patukahetseja rollis olnud ning tahab teises linnas uut elu alustada. Seda ei saa Benny aga lubada.

Arvamus:
Kust ma siis nüüd alustan? "The 'Burg" on mu lemmik Kristen Ashley sari ning ma ootasin pikisilmi Benny ja Frankie raamatut. Augustis viimaks oli ilm soe, istusin aias klaas külma mahla laual ja alustasin lugemist. Umbes veerand tundi hiljem olin igavusse suremas ning valisin lugemiseks teise teose. Oktoobris proovisin uuesti ning jõudsin  20%-ni enne kui raamatu taas käest panin. Selles loos ei toimunud midagi. Tegevus ja dialoog keerleb ainult ühe teema ümber ning kangelanna suutis mu nii välja vihastada, et oleksin oma lugeri peaaegu vastu seina visanud. Viimasel hetkel suutsin end taltsutada ja väärt riistapuu jäi terveks. Oktoobri teisel poolel tegin uue katse ning andsin 30% juures alla. 
Seitse aastat kohtles Bianchi perekond Frankiet kui rämpsu. Nad süüdistasid teda mehe otsustes ja lõikasid pärast Vinnie surma neiu hoolimatult oma perekonnast välja. Nad läksid isegi üle tee, kui naist tänaval kohtasid ning Frankie andestas neile kõik. Nad ei pidanud isegi vabandama (ma ei tee nalja, mitte ükski neist ei öelnud "palun vabandust"), sest meie "kangelanna" on niiiiiii suure südamega inimene. Tegelikult oli  Frankie jalamatt, kes laskis teistel endast korduvalt üle trampida. 
Niisiis see oli raamat, mida ma sel aastal ei lõpetanud. 

Sarja raamatud:
"The Promise"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...