neljapäev, 31. detsember 2015

"The Dark Elements" - Jennifer L. Armentrout

 photo 17455585.jpg  photo 17455815.jpg  photo 25386574.jpg 
Autor: Jennifer L. Armentrout
Sari: "The Dark Elements"
Originaalpealkiri: "White Hot Kiss", "Stone Cold Touch", "Every Last Breath"
Kirjastus: Harlequin Teen
Formaat: e-raamatud
Ilmumisaasta: 2014-2015
Lehekülgi: 400+464+400
Goodreads
Proovikivi: raamat, mille tegelased ei ole inimesed
 photo reiting4-5small.jpg 
17-aastane Layla ihkab üle kõige olla normaalne. Kuid kuna neiu ema oli deemon ja isa gargoil, pole see võimalik. Neiu kohutav anne eraldab teda veelgi teistest - Layla suudlus tapab kõik hingega olendid. Laylat kasvatavad gargoilid ning kuigi neiu üritab igati, ei sobi ta nende hulka, sest peab oma lähedaste eest pidevalt oma tumedamat poolt peitma. Eriti Zayne'i eest, kes on äärmiselt sarmikas noor gargoilist sõdalane, kellega koos Layla üles kasvas ja kellesse ta nüüd lootusetult armunud on. 
Siis aga kohtab Layla Rothi - seksikat tätoveeringutega kaetud deemonit, kes paneb neiu kahtlema kõiges, milles ta varem kindel oli. 
Kui Layla avastab, et deemonid otsivad teda, et korraldada ülestõus, teab ta, et ainus võimalus eluga pääseda on Rothi usaldada, kuigi see teeb temast ta lähedaste silmis reeturi.

Arvamus:
Hästi meelelahutuslik sari. On raamatuid, kus armukolmnurgad mulle ei meeldi, aga selles sarjas polnud mul midagi selle vastu.
Ütlen kohe alguses, et toetasin Roth'i ja mitte sellepärast, et ta oli "paha poiss", vaid hoopis selle pärast, et Layla ei pidanud end tema seltskonnas pidevalt kontrollima ja sai olla tema ise. Zayne oli kaitsev, armas ja lahe, aga samas natuke puine ja mulle jäi mulje, et Layla pidi end tema ja perekonna silmis pidevalt tõestama.
Sarjas oli piisavalt põnevust, huumorit, salapära ja romantikat, kuid ka südantliigutavaid hetki ning tegelased pidid nii mõndagi ohvriks tooma. Viimase raamatu lõpus oli mul silm märg.  
Kõige rohkem meeldis mulle autori loodud maailm, kus tegutsesid gargoilid, deemonid ja nõiad ning kus tätoveeringud polnud lihtsalt kehakaunistused. Ma loodan väga, et autor kirjutab veel mõne loo, mille sündmused leiavad aset samas maailmas.
Ma lugesin kogu triloogia vähem kui nädalaga läbi ja ei kahetse oma valikut. Kunagi võtan selle taas käsile ning päris kindlasti on mul plaanis veel mõnda Jennifer L. Armentrouti fantaasiasarja lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...