kolmapäev, 2. detsember 2015

"River Marked" - Patricia Briggs

6. raamat sarjas "Mercy Thompson"
Autor: Patricia Briggs
Originaalpealkiri: "River Marked"
Kirjastus: Ace
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2012
Lehekülgi: 291
Goodreads

 Proovikivi: armastatud autori raamat, mida ma polnud veel lugenud
 photo reiting6small.jpg 

Pärast pulmi, mis ei läinud plaanide kohaselt, on Mercy ja Adam viimaks mesinädalatel Colombia jõe ääres. Kümme päeva rahu ja vaikust keset metsikut loodust. Kuid Colombia jões pesitseb ürgne kurjus ja süütud inimesed surevad. Mercy  peab minema  tagasi oma juurte juurde, et maailm jõekuradist vabastada.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma armastan Mercy Thompsoni sarja.  Samuti olen ma oodanud väga pikka aega, et Mercy ja Adam saaks lihtsalt omavahel aega veeta. Ning see oli imeline (Adam on tõeline kompu) ja samas ka tõeliselt hirmuäratav.
Sarjas on olnud palju väga pinevaid momente, kuid ei libahundid, haldjad ega ka vampiirid pole mind varem niivõrd hirmutanud, nagu seda tegi jões olev elukas. Mercy unenägusid lugedes jooksid mul judinad mööda selga ning ma võpatasin iga väiksemagi krabina peale. Olin täielik vare. Kui Mercy end ärgates jõest leidis, hingeldasin ma nagu oleksin just maratoni jooksnud. Oivaline põnevuse ja romantika tasakaal, hämmastavad peategelased ja kiiksuga kõrvaltegelased tegid raamatust imelise järje põnevale sarjale.


Samuti panin tähele, et mul on sarja lugemisel tekkinud huvitav komme. Ma loen esimese poole raamatust tohutu kiirusega läbi ja siis hakkan venitama, sest ei taha, et lugu läbi saab.
Suurepärane osa. Soovitan.
 
Sarja raamatud:
"River Marked"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...