neljapäev, 31. detsember 2015

"Razer's Ride" - Jamie Begley

1. raamat sarjas "The Last Riders" 
Peategelased: Beth ja Razer
Autor: Jamie Begley
Originaalpealkiri: "Razer's Ride"
Kirjastus: Young Ink Press
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 229
Goodreads
Proovikivi: minu raamat, mida ma polnud veel lugenud 
 photo reiting3small.jpg
 
Beth Cornett on linnakese hea tüdruk, kes jääb silma mootorratturite kampa kuuluvale Razerile. Beth, kes on juba pikemat aega olnud Razerist sisse võetud, annab mehele võimaluse kuid kui ta kõige hullemad hirmud tõeks saavad, katkestab ta mehega kõik sidemed.
Razer taipab liiga hilja, millest ta loobus, kui Bethil minna laskis. Kuid naine pole valmis ei unustama ega andestma. Alles kuid hiljem kui Bethi elu ohtu satub, saab Razer uue võimaluse, sest Beth vajab kaitset mõrtsuka eest ning turvatud klubihoone on naise peitmiseks kõige sobivam paik.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Mul on see raamat seisnud kindles alates 2013. aasta sügisest. Paaril korral olen faili isegi lahti teinud, kuid kolmandast leheküljest kaugemale ei jõudnud. Seekord otsustasin loo lõpuni lugeda.

Vaatamata mu hinnagule polnud lugu üldse halb, vaid üsna huvitav. Mulle meeldisid ka peategelased Beth ja Razer. Minu arvamus langes hoopis klubiga seotud naiste  ja pastori pärast. Kuidas sai mees, kes väitis, et hoolib naisest ta kandikul anda mehele, kes korra juba murdis Bethi südame? Ta ligimesearmastus ületas kõik piirid. Ja kui ta Bethi südamest ei armastanud, miks ta siis abieluettepanekut teha tahtis? Pastor Dean ajas mu nii tigedaks.
Klubiga seotud naised tegid loomulikult oma valiku ise ja keegi ei sundinud neid, aga mis saab kümne aasta pärast? Kas nad jäävadki ühe mehe voodist teise mehe voodisse hüppama? 
Raamat kubises trükivigadest. 

Muudetud 20.06.2016
Otsustasin raamatu hinde tõsta kolmele. Tagantjärele mõeldes oli lugu üsna hea. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...