neljapäev, 31. detsember 2015

"Poirot ja mina" - David Suchet ja Geoffrey Wansell

Autorid: David Suchet ja Geoffrey Wansell
Originaalpealkiri: "Poirot and Me"
Tõlkija: Ragne Kepler
Kirjastus: Tänapäev
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 312
Goodreads
Proovikivi: mälestusteraamat
 photo reiting4small.jpg 

Hercule Poirot oma iseloomulike vuntside ja perfektsionistliku käitumisega on üks maailma enimarmastatud detektiive.
David Suchet on „väikese belglasega“ seotud aastast 1988, kui talle Poirot' rolli pakuti. 2013. aasta lõpuks oli David Suchet mänginud detektiivi kõigis seitsmekümnes Agatha Christie kirjutatud Poirot' loos. Raamatus „Poirot ja mina“ jagab ta mälestusi ikooniliseks saanud telesarjast ja mõtiskleb, mida detektiiv tema jaoks tähendanud on.

Arvamus:
Väga põhjalik raamat telesarja ja Hercule Poirot tegelaskuju sünnist. Raamat algab tegelikult sarja viimase osa filmimisega ning see oli äärmiselt emotsionaalne ja tõi klombi kurku.

Edasi jutustab autor juba sellest, kuidas ta sarja sattus ning mida kõike pidi tegema Hercule Poirot loomiseks. Mulle meeldis, kuidas David Suchet oma tegelaskuju eest võitles ning kui põhjalikku eeltööd ta tegi "väikese belglase" kehastamiseks. Samuti meeldis mulle, kuidas ta tõi loos välja paralleele Agatha Christie, tema tegelaskujude ja ka enda elu vahel ning rääkis oma perekonnast ja  kahtlustest, mis teda sarja valmimise ajal piinasid.
Kuna ma ei tea kõiki inglise telemaastikuga seotud inimesi, siis sattusin paaril korral segadusse, sest mul polnud õrna aimugi, kes need inimesed olid, keda David Suchet mainis. Lappasin siis raamatus edasi ja tagasi, et aimu saada, kellega tegu on ning see võttis mu lugemisel tuure maha. 
Sellegi poolest on tegu hea ja huvitav raamatuga kõigile Hercule Poirot ja David Sucheti fännidele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...