neljapäev, 31. detsember 2015

"Duke" - Candace Blevins

1. raamat sarjas "Rolling Thunder Motorcycle Club"
Peategelased: Duke ja Gen
Autor: Candace Blevins
Originaalpealkiri: "Duke"
Kirjastus: Excessica
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 416
Goodreads
 photo reiting4small.jpg

Kui nad üles kasvasid, oli Duke sõbra väike õde keelatud vili, kuid nüüd on Gen täiskasvanud naine. Duke tahab väga naisega suhet alustada, kuid aeg pole õige, sest Rolling Thunder mootorratturite kamp alles kehtestab end Chattanooga väikelinnas. 
Gen'il pole aimugi, et ta tunneb ühte mootorratturitest kuni ta läheb neile maju näitama. Duke ja Gen on pärit väga erinevatest maailmadest ning Duke on libahunt, Gen aga naine, kes ei tea libahuntide olemasolust.

Arvamus:
Mulle meeldis see raamat, kuigi Gen'i venna suhe ajas mind segadusse. Mehel oli kolm kallimat, kes kõik elasid temaga koos. Kuna jäi mulje, et ma olen millestki ilma jäänud, uurisin asja ja sain teada, et "Duke" on seotud sarjaga "Safeword".
Seda sarja ma aga ei loe kuna sõbranna, kes armastab Candace Blevinsi loomingut, hoiatas mind, et tegu on väga hardcore bdsm sarjaga.
"Duke" on lugu mootorratturite klubist, mille liikmed on libahundid. Alguses tundus kogu mõte naeruväärsena, aga mingil kummalisel kombel see toimis. Peategelased olid intelligentsed ja mulle meeldis, kuidas nende suhe arenes. See ei põhinenud vaid seksil ning Genil ja Duke'il oli päris palju probleeme, eriti teineteise usaldamisega. Pealegi oli Duke seksi osas üsna domineeriv kaabakas, aga vähemalt oli ta valmis Geni alati ära kuulama ja asju arutama. Ja ei surunud eriti oma soove ja ihasid naisele peale.
Sarja kõrvaltegelased olid lahedad. Eriti Pebbles. Ma tahan tema lugu, sest ta oli nii lahe ja kange naine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...