neljapäev, 3. detsember 2015

"Darkfever" - Karen Marie Moning

1. raamat sarjas "Darkfever"
Autor: Karen Marie Moning
Originaalpealkiri: "Darkfever"
Kirjastus: Brilliance Audio
Formaat: audioraamat
Ilmumisaasta: 2008
Kestvus: 9 h
Goodreads

 photo reiting1small.jpg 

MacKayla Lane’i õde tapetakse Iirimaal, kuid enne seda jõuab ta Maci’le jätta salapärase sõnumi. Mac, kes pole  uurimise tulemustega rahul, otsustab Iirimaale sõita, et ise uurimist jätkata. Kohale jõudes avastab naine hämara ja julma maailma ning ande, mille olemasolust tal aimugi polnud. Mac näeb nimelt üleloomulikke olendeid (haldjarahvast), kes inimesi alatult ära kasutavad ja ka tapavad.
Olude sunnil peab Mac koostööd tegema salapärase Jericho Barron’siga. Koos alustavad nad võimsa Tumeda Raamatu otsinguid, sest räägitakse, et see, kelle valduses on raamat, kontrollib nii inimeste kui ka haldjate maailma. Samuti loodab Mac raamatuotsingutel leida oma õe mõrtsuka, sest näib, et enne surma otsis ka Maci õde Tumedat Raamatut.

Arvamus:
Ma tegin selle raamatuga tohutu vea –  laenasin sõbralt audioraamatu ja see oli kohutav. Võin kindlalt öelda, et ma ei kuula enam kunagi ühtegi audioraamatut, mille on peale lugenud Joyce Bean.
Iga kord kui Jericho Barron rääkima hakkas, kerkis mul seksika noore mehe asemel silmade ette pilt puruvanast härjapõlvlasest. Ma ei tee nalja. Pärast esimest plaati oli see mind niivõrd hulluks ajanud, et ma hakkasin otsima paberkandjal raamatut. Amazonis maksis e-raamat üle kümne dollari. Röövimine. Kahjuks ma raamatut ei leidnud ja otsustasin lõpuks CD-sid edasi kuulata. Asjalood ei paranenud, sest lugu ise oli üsna igav ning mõningaid kohti oli lausa piinlik kuulata. 

Seepärast ei saagi ma aru, kuidas „Darkfever“ viimastel kuudel Booktube’is nii populaarseks on muutunud.  Kõik aina kiidavad raamatut ja kogu sarja ning ma ei saa aru, mida nad selles leidsid.  Kaunis Iirimaa oli muudetud nii kõhedaks ja jubedaks paigaks, et ma ei mäleta raamatust ühtegi helgemat hetke. Peategelane Mac oli äpu, kes kohalikke olusid teadmata ja tundmata oma õigusi taga ajas ning siis veel imestas, kui ta eluohtlikesse olukordadesse sattus. Pärast raamatu kuulamist olen ma paar korda mõelnud: „Aga kui ma oleksin seda lugenud? Kuidas ma siis oleksin seda hinnanud? Võib-olla peaksin ikkagi proovima sarja teist osa?“ Siis aga tuleb mulle taas meelde, et Mac ei meeldinud mulle üldse ning kogu see koletistest haldjate värk tundus tohutult segane ja mu otsus on kindel. Ma ei raiska raha ja aega loo peale, mille esimene osa tekitas vaid negatiivseid emotsioone.

Kui keegi oskab soovitada mõnda head fantaasiasarja, mille tegevus leiab aset Iirimaal, siis palun andke teada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...