pühapäev, 27. detsember 2015

"Christmas Eve at Friday Harbor" - Lisa Kleypas

1. raamat sarjas "Friday Harbor"
Autor: Lisa Kleypas
Originaalpealkiri: "Christmas Eve at Friday Harbor"
Kirjastus: St. Martin's Press
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2010
Lehekülgi: 221
Goodreads

 photo reiting3-5small.jpg 

6-aastane Holly kaotab autoõnnetuses ema ning ei räägi pärast õnnetust enam sõnagi. Tüdruku hooldajaks saab Friday Harbor'is elav onu Mark, kes on õetütre õnne nimel kõigeks valmis. Mark ja ta vennad kolivad kokku ning otsustavad luua Hollyle turvalise kodu, lootes, et tüdrukuke hakkab peagi rääkima. 
Maggie kaotas aasta eest abikaasa ning ei usu enam armastusse, küll aga usub ta kujutlusvõime võlujõudu. Maggie peab linnas mänguasjapoodi ja on sellesse valanud kogu oma hinge. Kui naine Holly't kohtab, taipab naine kohe, et tüdruk vajab oma ellu natuke maagiat.

Arvamus:
Juhtusin täna TV3 pealt vaatama lahedat pühadefilmi "Jõulud Holly'ga", mille sisu oli väga tuttav. Alles siis kui keegi päris filmi lõpus mainis kohanime Friday Harbor, taipasin ma, et olen seda raamatut lugenud. Blogist ma loo kohta postitust ei leidnud. Seega otsisin üles oma märkmed. Jep, ma olen see tüüp, kes teeb loetud raamatute kohta kleepsupaberitele märkmeid ja torkab need siis kalendermärkmiku vahele.
Niisiis, märkmete kohaselt meeldisid mulle nii tegevuspaik, lugu ise kui ka selle tegelased. Natuke meenutas "Christmas Eve at Friday Harbor" mulle  Nora Robertsi raamatusarja "Chesapeake Bay Saga", kus kolm venda otsustavad pärast isa surma koos teismelise kasuvenna üles kasvatada. Loomulikult oli lugu Holly'st ja ta kolmest onust tunduvalt nunnum. Tegu oli lihtsa ja südamliku jõululooga, kuid mind jäi häirima raamatu lõpp, mis saabus kuidagi ülepeakaela ning tekitas tunde, et midagi jäi puudu.

Filmi trailer

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...