pühapäev, 1. november 2015

"Up From the Grave" - Jeaniene Frost

7. raamat sarjas "Night Huntress"
Autor: Jeaniene Frost
Originaalpealkiri: "Up From the Grave"
Kirjastus: Avon
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 372
Goodreads

 photo reiting5small.jpg


Cati ja Bones'i elu on viimasel ajal väga rahulik olnud. Seda suurem on nende jahmatus, kui nad kistakse kuritegeliku CIA agendi sepitsustesse ja päevavalgele tuleb šokeeriv saladus Cati minevikust. Õrn tasakaal inimeste ja üleloomulike olendite vahel satub ohtu ning peategelased jooksevad ajaga võidu, et päästa oma sõbrad. Mida rohkem saladusi päevavalgele tuleb, seda surmavamad on tagajärjed.

Arvamus:
Väga hea lõpp põnevale sarjale. Cat ja Bones, kellele ma sarja esimesest raamatust peale kaasa olen elanud, olid tagasi.
Nad jagelesid pea terve raamatu ulatuses, kuid kõigest sellest kumas läbi nende suhte tugevus ja armastus, mida nad teineteise vastu tundsid. Ma hüppasin mõttes rõõmust üles-alla, kui Cat raamatus suu lahti tegi ja sealt tuli vaid vaimukusi. Kogu raamatuga „One Grave at the Time“ seotud pettumus, sulas nagu kevadine lumi. „Up From the Grave“ oli tempokas ja vaimukas, sisupöörded rabasid mu jalust ning loos olid mõned suurepärased emotsionaalsed hetked. Sarja finaalis olid kõik mu lemmiktegelased – Ian, Marie ja Vlad ning lisaks veel üllatuslik uustulnuk, kellest Jeaniene Frost on lubanud tulevikus lähemalt kirjutada.
Seega on Cati ja Bonesi sari ametlikult lõppenud, kuid loodetavasti kohtan neid kõrvaltegelastena autori teistes raamatutes. Jeaniene Frosti sarjadest on mul järgmisena plaanis lugeda Vladi sarja, mille viimane raamat ilmub 2016. aastal. Samuti pole ma kaotanud lootust, et kunagi on tulemas ka Iani lugu. 
Soovitan sarja kõigile vampiiriraamatute austajatele.

Sarja raamatud: 
"Halfway to the Grave"
"Happily Never After" (novella)
"One Foot in the Grave"
"At Grave's End"
"Devil to Pay" (novella)
"One For the Money" (novella kogumikus "Magic Graves")
"Home for the Holidays" (novella kogumikus "The Bite Before Christmas")
"Up From the Grave"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...