laupäev, 28. november 2015

"The Dream Hunter" - Sherrilyn Kenyon

11. raamat sarjas "Dark Hunter"; 1 raamat sarjas "Dream Hunter"
Peategelased: Geary ja Arik
Autor: Sherrilyn Kenyon
Originaalpealkiri: "The Dream Hunter"
Kirjastus:  St Martin's Press
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2007
Lehekülgi: 340
Goodreads
 photo reiting3small.jpg 

Sajandeid tagasi karistas Zeus unenägude jumalaid võttes ära nende tunded. Üsna pea avastasid karistatud, et inimeste unenägudes tajusid nad emotsioone ja osadest said kiskjad, kes jahtisid vaid järgmist tundevirvendust. Arik on üks kiskjatest. Tuhandeid aastaid on ta libisenud ühest unenäost teise ning lõpuks ometi leidnud inimese, kelle erksad unenäod täidavad temas laiutava tühjuse. Kuid varsti ei piisa mehele enam vaid unenägudest. Ta tahab elada inimesena ja kogeda kõike. Nii sõlmibki Arik Hades’ega lepingu – ta saab elada kaks nädalat inimesena, kuid naastes peab kaasa tooma erksate unenägude nägija hinge.
Arheoloogiadoktor Megeara (Geary) Kafieri nägi, kuidas Atlantise otsingud ta isa tervise röövisid ja temast teadusringkonnas naerualuse tegid. Isa surivoodil antud tõotus otsinguid jätkata, sunnib naist Kreekasse reisima, et isa maine taastada. Ebaedu näib aga naist igal sammul jälitavat. Kuni ühel päeval õngitseb ta meeskond merest välja mehe, kelle nägu on Geary sadu kordi oma unenägudes näinud. Kuigi salaorganisatsioon üritab otsinguid nurjata, jõuab Geary Arik’i  abiga Atlantisele aina lähemale. Arik taipab aga, et tema unistusest elada inimesena on saanud košmaar – enda päästmiseks tuleb tal ohverdada Geary, naine, kelle pärast ta tahtis inimeseks saada. Kas ta suudab seda teha?

Arvamus:
Esimene unenäoküttide (Dream-Hunter) raamat ei olnud nii haarav, kui ma lootsin. Algus venis ja ma ei saanud lugemisega kuidagi otsa peale. Kujutage siis ette minu üllatust, kui üheks tegelaseks oli Kat, kelle raamatu ma just olin lõpetanud, aga loos polnud  sõnagi Sin’ist. „Põhjalik uurimistöö“ tõi lagedale üsna häiriva fakti -  ma lugesin jälle raamatuid vales järjekorras. See, see on, kui kirjanik ühe sarja sees teist ja ka kolmandat sarja kirjutab. Loomulikult ei ole mina süüdi, et ma asjasse ei süvenenud. Täiesti kindlasti on alati süüdi keegi teine. :) 
Õnneks polnud tegu väga suure prohmakaga. Lugu toimub Dark-Hunterite raamatutega samas maailmas ning andis üsna põhjalikku lisateavet (Zeus on tõeline persevest), aga kuna „The Dream Hunter“ toimubki umbes kümmekond või isegi rohkem aastat enne Kati ja Sini lugu „Devil May Cry“, siis võtsin ma seda nagu pilguheitu Kati minevikku.
Tunnistan ausalt, peategelased ei huvitanud mind eriti. Atlantise otsimine, armumine jne toimus kuidagi liiga kiiresti. Samuti muutusid peategelased  selle lühikese aja jooksul liiga palju. Vaid endale mõtlev Arik oli valmis oma elu ohverdama ning Geary, kes oli teadlane, oli varmalt valmis uskuma, et iidsed jumalad tuterdavad tänapäeva maailmas ringi. Oh seda armastuse väge küll. Mulle meeldis Ariki vend Solin. Vastupidiselt Arikile ei muutunud Solini olemus – ta oli isekas, kuid valmis tegema ka head, kui see talle kasulik oli. Hades ja allmaailma tegemised olid samuti kaasahaaravad. Tegelikult meeldiks mulle, kui Kenyon kirjutaks raamatu Hades'e ja Persephone'e suhtest ja elust. Raamatu lõpus hoidsin ma hing kinni, sest see, kuidas autor Arik'i ja Geary viimaks kokku viis (tunnistage fakti, tegu on armastuslooga, loomulikult on nad lõpus koos), oli põnev. 

Sarja raamatud:
"Night Pleasures"
"Night Embrace"  
"Dance with a Devil"  
"Kiss of the Night" 
"Night Play"  
"Seize the Night"


"Dark Side of the Moon"
"The Dream Hunter" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...