pühapäev, 1. november 2015

"Some Girls Bite" - Chloe Neill

1. raamat sarjas "Chicagoland Vampires"
Autor: Chloe Neill
Originaalpealkiri: "Some Girls Bite"
Kirjastus: NAL
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2009
Lehekülgi: 341
Goodreads

 photo reiting2small.jpg
Merit on üliõpilane, keda ründab hullunud vampiir. Teine vereimeja hirmutab küll ründaja minema, kuid leiab siis, et parim viis Meriti elu päästa, on ta vampiiriks muuta. Nüüd peab Merit kohanema eluga Hyde Parki häärberis, kus Ethan Sullivani juhtimisel elavad kohaliku klanni vampiirid. Ethan on 400-aastane vampiir, kes ootab Meritilt tänulikkust ja allumist, kuid Merit pole vampiirielust just erilises vaimustuses. Pealegi näib, et Meriti ründamine polnudki nii juhuslik, nagu see esialgu tundus.

Arvamus:
Äärmiselt aeglane raamat. Midagi ei toimunud ja tegelased olid veidrad.
Merit on raamatus 27-aastane, kuid käitus nagu teismeline plika. Tema parim sõbranna ja korterikaaslane polnud sugugi parem. Kes ometi hakkab paar päeva pärast kutiga kohtumist temaga kokku elama?
Vampiiriklanni juht Ethan oli paras mölakas. Kui Merit parasjagu vampiiriks muutus ja teadvuseta oli, lasi Ethan talle teha maniküüri ja pediküüri ning riietas naise kokteilikleiti. Kes niimoodi käitub? Pervert? Sarimõrvar? 400-aastane igavlev vampiir, kes on saanud uue lelu? Kui ta hiljem Meriti rivaalitsevale jõugule maha kupeldas, olin ma nii tige, et tahtsin valjusti karjuda.
Ainus asi, mis mulle raamatu juures meeldis, oli Meriti vastumeelsus - ta ei tahtnud vampiir olla ja kohanemine võttis omajagu aega. Tegelikult oli veel ka teine asi, mis mulle huvi pakkus - vampiiride majasüsteem. Nii erinevate majade olemasolu kui ka igas majas valitsev hierarhia oli omapärane ja huvitav.
Ühel päeval, kui mu TBR hunnik on läbi loetud ning selle sarja raamatud mu teele juhtuvad, siis on võimalik, et ma loen ka teist osa, kuid praegu mul jätkamise plaani ei ole.

Sarja raamatud:
"Some Girls Bite"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...