neljapäev, 30. juuli 2015

"Silver Borne" - Patricia Briggs

5. raamat "Mercy Thompson" sarjas.


Mercy üritab tagastada raamatupoest laenuks saadud haldjaraamatut, kuid poe omanik on kadunud. Kui raamatu vastu hakkavad huvi tundma kahtlased isikud, Mercy korterikaaslane Samuel satub raskesse õnnetusse ja keegi hundikarjast üritab saboteerida Adami ja Mercy suhet, on naise elu taas peapeale keeratud.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma olin unustanud, kui mitmekesine Mercy maailm on – libahundid, haldjad, nõiad. Ei ühtegi vaikset hetke, sest kogu aeg juhtub midagi.
Kui eelmistes raamatutes oli Mercyl probleeme, siis kõik need kahvatusid selle raamatu jamade kõrval. Keegi hundikarjast üritas Mercy ja Adami suhtele vett peale tõmmata ning see põhjustas üsna palju ebameeldivusi. Ma olin pettunud, et Adami kari niimoodi reageeris. Pärast kõiki neid raamatuid oli juba üsna veendunud, et nad on hakanud Mercyt omaks võtma.
Samuti poleks iial arvanud, et Samuel niimoodi alla annab.  Ta tundus alati nii enesekindel ja siis sai sellise tükiga hakkama. Häbiväärne! Aga mulle meeldis ta hunt, niisiis ma ei kahetse, et lugu sellise pöörde võttis. Selle sisuliini lõpp oli ootamatu ja tundus kuidagi otsitud, aga ma loodan, et Samuelil on ka järgmistes raamatutes oma osa.
Väga hea osa. 

 photo reiting5small.jpg

Sarja raamatud:
"Moon Called"
"Blood Bound"
"Iron Kissed"
"Bone Crossed"
"Silver Borne"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...