neljapäev, 30. juuli 2015

"Mõrv šokolaadiküpsistega" – Joanne Fluke

1. Hannah Swenseni mõrvamüsteerium
Originaalpealkiri: "Chocolate Chip Cookie Murder"
Tõlkija: Krista Eek
Tänapäev 2014

Hannah Swensen peab kodulinnas pagariäri Cookie Jar ja püüab välitida oma ema kosjasobitusskeeme. Kuid kui Cozy Cow meierei autojuht Ron LaSalle tapetakse pagariäri taga, pöördub Hannah elu pea peale. Hannah šokolaadiküpsised leiti sündmuskohalt ning et päästa oma äri maine, alustab Hannah nuhkimist.
 
Arvamus:
Oh seda väikelinna elu. Algus oli üsna piinarikas, sest autor puistas metsikult nimesid. Kuid kui ma lõpuks taipasin, kuidas kõik need inimesed omavahel seotud olid, hakkasin ma lugu isegi nautima.
Peategelane Hannah oli tohutult asjalik ja arukas, raamatus oli piisavalt peredraamat ja põnevust. Kuid tegelikult osutuks loo tõmbenumbriks Hannah lemmikloom Moishe, kes tundus olevat minitiiger. Ime, et ta liikuda jõudis arvestades seda toidukogust, mis ta igapäevaselt nahka pani.
Ma pole ka päris kindel, mida arvata Hannah kahest kosilasest. Ei seksikas Mike ega ka paksuke Norman avaldanud esimeses osas suurt muljet.
Mis mulle aga muljet avaldasid, olid küpsiseretseptid. Mulle meeldis, kui üksikasjalikud olid juhised. Autor suutis vaimukalt selgitada, mida teha ja ka seda milleks see vajalik oli. Praeguseks olen proovinud kahte retsepti ning mõlemad õnnestusid päris hästi.
Raamatu lõpus on jõuluteemaline lühiromaan, milles on samuti ohtralt küpsiste ja kommide retsepte.
Hea valik krimkade ja küpsetiste austajatele.
 
 photo reiting4small.jpg
 Sarja raamatud (eesti keeles ilmunud):
"Mõrv šokolaadiküpsistega"
"Mõrv maasika-vahukooretordiga"
"Mõrv mustikamuffinitega"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...