kolmapäev, 29. juuli 2015

"Lash" - Sam Crescent

1. osa sarjas "The Skulls"
Autor: Sam Crescent
Originaalpealkiri: "Lash"
Kirjastus: Evernight Publishing
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 170
Goodreads
Proovikivi: negatiivsete arvustustega raamat
 photo reiting2small.jpg 

Angel Marston satub oma isa võlgade tõttu kohaliku motoklubi The Skulls teenijaks. Mootorratturid hoiavad küll linna turvalisena, kuid elavad hoopis teiste reeglite järgi - pidutsevad kõvasti ja teevad just seda, mida ise tahavad.
Lash armastab oma klubi, kuid tahab naist, kes pole kõigi ta vendadega maganud ning noor ja süütu Angel vastab mehe kõigile nõudmistele.
Kui aga klubi vaenlased ründavad, peab Lash otsustama, kas panna esikohale oma klubi või naine. Kas Angel on piisavalt tugev, et seista Lashi kõrval ka karmidel aegadel?

Arvamus:
Võrreldes mõne teise raamatuga, pole sel palju halbu arvustusi, kuid minu arust oli neid piisavalt ning kuna see oli üks viletsamaid raamatuid, mida ma aastal 2015. lugenud olen, siis ma ta ka selle proovikivina kirja panen. (muudetud 31.12.2015)

Enamuse ajast pööritasin ma silmi. Raamatul oli sarnaseid jooni Joanne Wylde’i looga „Reaper’s Property“, mis mulle meeldis, kuid „Lash“ jäi lahjaks. Ikka väga lahjaks. Kohati oli tegevustik isegi huvipakkuv, kuid jäi siiski kuidagi ebamääraseks ja lihtsakoeliseks. 
Lash ja Angel ei olnud meeldivad tegelased ja nende suhe polnud ei normaalne ega usutav. Lash oli kontrolliv persevest, kes mõtles vaid ühe kehaosaga ning Angel käitus kogu aeg nagu jalamatt.  Samuti jättis ta üsna juhmi mulje ning miski pole nõmedam, kui ajudeta kangelanna. Peategelaste vahel polnud sidet ega sädet. Polnud just palju, mida nautida. Vaevalt ma sarja edasi loen. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...