reede, 31. juuli 2015

"Jagged" - Kristen Ashley

5. raamat sarjas "Colorado Mountain"
Peategelased: Zara Cinders ja Graham (Ham) Reece
Originaalpealkiri: "Jagged"
Kirjastus: Forever"
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 389

Zara Cinders on aastaid olnud Graham Reece’i armunud. Kuid Reece (Ham) on rändaja, kes ei taha paikseks jääda ning Zara igatseb kodu ja perekonda. Nii lõpetabki Zara raske südamega suhte ning abiellub Gregiga. Kolm aastat hiljem on Zara abielu läbi ning naine kaotab nii oma äri kui ka kodu. Just sel raskel hetkel tuleb Reece naise ellu tagasi.

 Arvamus:

Kristen Ashley kohta üsna lühike lugu. Ainult 389 lehekülge, päris muljet avaldav. :)

Mulle meeldis, et kogu raamat polnud läbi Zara silmade, vaid ma nägin toimuvat ka läbi Reece’i silmade.  Minu jaoks muutis see loo huvitavamaks ja andis tegevusele uue tähenduse.
Zara oli kohati liiga uhke. Ta pidi pidevalt tõestama, kui iseseisev ta oli ja pingutas mõnikord üle. Naise auks peab ütlema, et kui ta tegi vea, siis tunnistas ta seda ja üritas selle ka kiiresti parandada. Reece jälle armastas ohje haarata. Ta võis ju kinnitada, et muretses Zara ohutuse pärast, aga tegelikult pingutas ka tema üle. Mul ajas harja punaseks, et ta ei andnud naisele mõtlemisaega ja tegi üksinda otsuseid, mis neid kui paari puudutasid.
Kõigele vaatamata mulle meeldis. Mitte just parim Kristen Ashley romaan, aga siiski üsna hea lugu.
 photo reiting3small.jpg 
Sarja raamatud:
"The Gamble"
"Sweet Dreams"
"Lady Luck"
"Breathe"
"Jagged"
"Kaleidoscope" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...