teisipäev, 26. mai 2015

"One Grave at the Time" - Jeaniene Frost

6. raamat sarjas "Night Huntress"

 Proovikivi: number raamatu pealkirjas

Cat soovib vaid Bonesiga rahulikult aega veeta, kuid voodoo kuningannalt Marielt saadud anne on muutnud Cati kummituste magnetiks. Nii kohtubki Cat vaimuga, kes räägib talle Heinrich Kramer'ist.
Sajandeid tagasi oli Kramer nõiakütt, kes haiglaselt oma tööd nautis. Näib, et surm pole Kramerit mitte üks põrm muutnud. Vaimul on siiani kombeks naisi jälitada ning igal halloweeni ööl saab ta tagasi oma füüsilise keha, et süütuid naisi piinata ja põletada. Cat otsustab Krameri peatada.

Minu arvamus:
Lugu oli päris hea,  kuid kui taipamatu võib üks peategelane olla? Ma olen nii pettunud. Cat oli eelmistes raamatutes nii arukas peategelane, aga selles osa oli ta kuidagi eriliselt juhm. Ta mõte ie liikunud üldse ning endisest vaimukas tegelasest oli saanud tõeline tüütus.
Ja Bones ... kus oli too seksikas vampiir, keda ma eelmistes raamatutes armastama õppisin ja kes mulle alati naeratuse näole tõi? Oli hetki, kus Krameri näis olevat loo ainus ajudega tegelane. Lõpuks umbes kümme lehekülge enne lõppu tõestas Bones, et ta polegi ajusurmas. See avaldas mulle isegi muljet, sest loo algusest peale ootasin ma millal Bones hakkab rääkima pensioniplaanist, kandma ortopeedilisi tuhvleid ja proteese. "One Grave at the Time" oli sarja esimene lugu, kus ma tõesti tundsin Bonesi vanust.  Isegi seksistseenides polnud mingit sädet.
Kõrvaltegelased päästsid loo. Õnneks suutisd Tyler, Dexter, Ian ja Spade piisavalt mu meelt lahutada ning mul õnnestus lugu lõpuni lugeda. Need tegelased on ka ainus põhjus, miks ma raamatule üle kahe hindeks annan. Siiani sarja kõige viletsam raamat.

Sarja  raamatud:
"Devil to Pay" (novella)
"One For the Money" (novella kogumikus "Magic Graves")
"One Grave at a Time"
"Home for the Holidays" (novella kogumikus "The Bite Before Christmas")
"Up From the Grave"
 photo reiting3small.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...