laupäev, 25. aprill 2015

"Murder of Crows" - Anne Bishop

2. raamat sarjas "The Others"

Meg Corbyn juhatab Lakeside Courtyard'i postkontorit, kuid viimasel ajal on tööd vähe, sest paljud inimesed keelduvad Teistega äri ajamast. Samuti on Meg hädas, sest soov ennustusi rääkida aina kasvab. Liikumine Humans First and Last kogub üha rohkem populaarsust ning Monty ja ta kolleegid on tõsiselt mures, sest tänavatele on jõudnud kaks uut uimastit, mis toovad kaasa vägivalda ja hävingut nii inimeste kui ka Teiste hulgas.

Arvamus:
Väga keeruline on kirjutada  arvamust sarja teisest osast ilma esimese osa sisu reetmata. Ma ei taha kellegi lugemisnaudingut ja avastamisrõõmu ära rikkuda. Seepärast teen ma lühemalt, kui esialgu plaanisin.
Ma kartsin, et teises osas vajub lugu ära, kuid mu suureks rõõmuks seda ei juhtunud. "Murder of Crows" oli sama huvitav ja kaasahaarav kui sarja esimene osa. Goodreadsi lehel kurdab osa lugejaid raamatu tempo üle, kuid minu jaoks oli see täpselt paras ning andis aega tegelasi veel paremini tundma õppida.
Meg kohaneb ikka veel eluga Lakeside Courtyard'is ning tema kohalolu on muutnud inimeste ja Teiste vahelisi suhteid. Simon on valmis mingil määral politseiga koostööd tegema, kuid samas ajab inimestemaailm teda segadusse. Anne Bishop'i loodud tasakaal on imetlusväärne - ühelt poolt oli Teiste hämmastus ja segadus naljakas, kuid samas ei unustanud ma hetkekski, kui ohtlikud  Lakeside'i Courtyard'i elanikud olla võivad.
Meg oli ikka veel kohati hästi lapselik, sest kõik kogetu oli tema jaoks uus ning see, kuidas ta toime tuli oli päris koomiline. Ma naersin südamest, kui ta huntidega küpsiste pärast jageles, aga eriti naljakas oli Lakeside'i tulnud Teiste kohtumine Megiga. Nende ootused ja hirmud ning lõpuks Meg, kellega nad kohtusid - see oli lihtsalt sõnulseletamatult naljakas.
Suurepäraselt kirjutatud põnev ja tempokas lugu. Oivaline järg  hämmastavale sarjale.

  photo reiting6small.jpg
Sarja raamatud:
"Written in Red"
"Murder of Crows"
"Vision in Silver"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...