pühapäev, 26. aprill 2015

"Incandescent" ja "Affliction" - River Savage

1. osa sarjast "Knights Rebels MC"
Peategelased: Phoenix ‘Nix’ Knight ja Kadence Turner

Kadence Turner teab, et oma õpilase isa ihaldada pole mõistlik, kuid iga kord kui naine Nix Knight'i kohtab, lendavad tal kõik mõistlikud mõtted peast. Kuid Nix on motoklubi Knights Rebel liige ning varasem kogemus on Kadence'ile valusalt õpetanud, kui ohtlikud mootorratturid olla võivad.
Nix Knight on oma poja õpetajast tõsiselt huvitatud ning iga kohtumisega muutub nendevaheline tõmme aina tugevamaks. Ning üsna pea mõtleb mees vaid, kuidas naist neist äärmiselt kombekatest kostüümidest välja harutada.

Arvamus:
Lugesin raamatut veebruaris. Lugu polnud eriti huvitav - palju seksi, vähe romantikat ning liialdatud "tõmme" peategelaste vahel. Iga kord kui Nix ja Kadence kohtusid, ei mahtunud teksad enam mehele jalga ning  Kadence'ist jäi toolile või põrandale märk loik. Alguses oli see naljakas, kuid muutus üsna pea tüütuks. Loo lõpus oli omajagu madinat ning raamat läks huvitavaks. 
Üldiselt täitis "Incandescent" aga oma ülesande - ma lugesin samal ajal õuduslugu "Pööripäev" ning ei näinud ühtegi õudukat.



2. osa sarjast "Knights Rebels MC"
Peategelased: Sy ja Holly

Aastaid tagasi purustasid kolm sõna Sy elu ning mees on sellest ajast alates elanud pimeduses, millest ta kuidagi loobuda ei taha. Seda päevani, mil ta kohtab Holly't, kes toob mehe ellu tagasi päikesepaiste ja tunded. Kuid siis juhtub Holly'ga midagi kohutavat ning ühtäkki näeb ka Holly maailma vaid tumedates toonides. Sy uueks ülesandeks on naine masendusest välja tuua ning uuesti naeratama ning elu nautima õpetada. Kuid selleks peab Sy oma turvalisest pimedusest loobuma. Kas mees on selleks valmis?

Arvamus:
Palju parem, kui sarja esimene raamat. Enne kui taipasin, oli mul 70% loost loetud ning ma ei suutnud kindle'it käest panna. See oli lihtsalt nii südantlõhestavalt kurb aga samas äärmiselt kaunis. Pere- ja klubiliikmetel oli selles loos suurem osa ning "Affliction" oli tõeliselt põnev. 
Sy oli hämmastav kangelane. Alguses tundus ta tõelise persevestina, kuid lugedes peatükke ta minevikust, oli mul klomp pidevalt kurgus. Ta tegi Holly aitamiseks nii palju ning tasapisi armusin ma tegelasse. Holly oli sarja alguses nii särtsakas ja elujaatav tegelane ning seetõttu oli topeltraske lugeda, kuidas ta pärast läbielatut heitles. Samas ei saanud ma ka lugemist katkestada, sest tahtsin teada saada, mis peategelastest lõpuks saab. Nad olid suurepärane paar ning võtsid aega teineteise tundma õppimiseks. Nende peamiseks eesmärgiks polnud teineteisel riiete seljast rebimine. Loomulikult tegid nad ka seda, kuid seks oli vaid osa loost, mitte kogu lugu.
Mu seletus pole just suurem asi. Ütlen seda siis nii - ma olen suure osa Nix'i ja Kandance'i loost unustanud, kuid kõik Holly ja Sy stseenid on mul selgelt meeles. Ja nüüd pärast nende loo lugemist olen kindel, et mäletan seda veel kaua. "Affliction" ajas mu naerma ja nutma, pani mind ohkama ja punastama. Ma nautisin seda ning ei suuda oodata, millal Jesse'i lugu ilmub.


 photo reiting4-5small.jpg 

Sarja raamatud:
"Incandescent"
"Affliction"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...