pühapäev, 29. märts 2015

"The Wanderer" ehk "Eksleja" - Robyn Carr

1. osa sarjas "Thunder Point"
Peategelased: Sarah Dupre ja Hank Cooper


Hank Cooper saab teada, et ta sõber Ben suri hiljuti salapärastel asjaoludel ning saabub Thunder Pointi, et välja uurida, mis tegelikult juhtus. Linnakeses kohtub ta rannavalve piloodi Sarah Dupre'ga ning taipab, et esmakordsel elus on ta valmis paigale jääma.

Minu arvamus:
Hea väikelinna lugu, kuid ma ei leidnud selles seda maagiat, mille poolest autori "Virgin River" sari nii südamelähedaseks sai. Terve loo vältel oli tunne, nagu oleks midagi puudu. Samuti oli raamatus liiga palju tegelasi ning kui ma viimaks orienteeruma hakkasin, kes kellega ja kuidas seotud oli, sai raamat läbi.
Ma loodan, et Robyn Carr püüdis esimeses osas luua piisavalt head tausta, et siis järgmistes osades rohkem suhetele rõhuda, sest Hanki ja Sarah lugu jäi kuidagi napiks. Peategelased olid toredad ning Hanki ja Landoni läbikäimisest oli huvitav lugeda, kuid tegelikult meeldisid mulle kõrvategelased  rohkem. Mac, Gina ja  Lou jäid hoopis eredamalt meelde ning päris kindlasti loen ma ka teist osa, et teada saada, kuidas nende suhe areneb. 
Mina lugesin raamatut inglise keeles, kuid kirjastus Ersen annab seda välja ka eesti keeles. Praeguseks peaks olema eesti keeles ilmunud viis raamatut. Tõlke kvaliteedi kohta ei oska ma midagi öelda, kuid kohalikus raamatukogus on sarja osad alati välja laenutatud.

Sarja raamatud:
"The Wanderer" - "Eksleja"
"The Newcomer" - "Uustulnuk"
"The Hero" - "Kangelane"
"The Chance" - "Võimalus"
"The Promise" -  "Tõotus"

 photo reiting3small.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...