laupäev, 28. märts 2015

"The Three Series" - Kristen Ashley

Kristen Ashley paranormaalne raamatusari vampiiridest ja libahuntidest. Sarja läbivaks teemaks on ettekuulutus, mille kohaselt kolm armastajapaari päästavad maailma.
Lugesin esimest ja teist osa eelmise aasta lõpus ning kolmandat osa selle aasta jaanuaris.

"Until the Sun Falls from the Sky"
Peategelased: Lucien ja Leah

Leah perekonna naised on aastasadu vampiire teeninud, kuid Leah ei taha seda traditsiooni jätkata. Kuid kui vampiiride nõukogu kutsub Leah valimistseremooniale, ei saa naine keelduda.
Lucien on võimas vampiir, kes on sajandeid nõukogu seaduste järgi elanud. Nüüdseks on  tal sellest kõrini ning ta otsustab tagasi saada kõik, mis ta vampiiriloomusega kaasas käib. Ning esmajärjekorras tahab Lucien Leah't. Mehe eesmärgiks on naine taltsutada ka siis, kui see neile mõlemale elu
maksab.

Minu arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma ei saa aru, mis Kristen Ashley't stalkerite juures niivõrd köidab. Lucien oli taas õpiku näide alfaisasest, kes mulle hirmu peale ajab. 
Mees nuhkis kakskümmend aastat Leah järele. Veel jubedam - ta kasutas oma mõjuvõimu naise perekonnas, et Leah sugulased talle naise tegudest ette kannaksid.  Lucien valetas, sundis Leah't lepingut allkirjastama, kasutas naise peal oma võimeid ning oli ikka veel loo kangelane. Kust otsast? Paras persevest, kui minu käest küsite.
Leah meeldis mulle. Loomulikult oli ta oma ea kohta kohati üsna lapsik, kuid naine ei üritanudki seda varjata või välja vabandada. Ta oli naljakas ja intelligentne ning seda raskem oli mul uskuda, et ta Lucienile kõik tolle sigadused nii kergesti andestas. Mis juhtus selle targa ja iseseisva naisega, kellest ma raamatu alguses lugesin?
Maailm tundus huvitav. Mulle meeldis autori ettekujutus vampiiridest, kuid ma ootasin, et sellest on rohkem juttu. Kõik vampiirid (välja arvatud Lucien) olid äärmiselt huvitavad ning ma soovisin rohkem teada nende elust, mõtetest ja võimetest. Aga nagu tavaliselt keskendus Kristen Ashley taas peategelaste armuloole ja oli maailma tutvustamisel üsna hüplik.
Siiski oli see raamat tunduvalt parem kui mõned teised Kristen Ashley üllitised. 
Haige suhe, aga huvitav maailm.

 photo reiting3small.jpg


"With Everything I Am"
Peategelased: Callum ja Sonia

Kui nad esimest korda kohtusid, oli Sonia vaid väike tüdruk, kuid sellegipoolest päästis ta Callumi elu.
Aastaid hiljem ootab Callum, kes on libahuntide kuningas, õiget hetke, et Sonia ellu naasta ja naisega inimeste kombekohaselt kurameerima hakata. Mehe plaanid lendavad vastu taevast, kui Callumi vaenlased saavad teada, et Sonia on mehe hingesugulane ning naist ründavad. Nüüd peab libahunt oma tulevase kaasa kähku ohutusse kohta toimetama. See paiskab Sonia hoopis
teistsugusesse maailma, kus kohaneda pole sugugi nii lihtne. Callum peab aga harjuma mõttega, et tema hingekaaslane on surelik, kelle elu võib salapärase haiguse tõttu väga lühikeseks jääda.

Minu arvamus:
Teine osa meeldis mulle hoopis rohkem kui esimene. Libahuntide maailm oli huvitavam kui vampiiride oma ning autor nägi rohkem vaeva, et seda tutvustada. Nende pisike ja peidetud kuningriik lummas mind ja kõik tegelased panid endale kaasa elama.   
Callum ja Sonia olid fantastilised tegelased. Sonia leidlikkus raamatu alguses oli hämmastav ning iga järgneva peatükiga muutus ta aina sümpaatsemaks. Mulle meeldis, kuidas Callum ei saanud inimeste kommetest aru, kuid üritas siiski naisele pakkuda oma versiooni kurameerimisest. Mul oli neist mõlemast kahju, kui Sonia haigusest ja ravimist juttu tuli. Need stseenid tõid klombi kurku. Samas ajas Callum mind marru, sest ta ei selgitanud asju. Iga kord juhtus midagi, mis viis mehe arvamusele, et Sonia pole tõe teadmiseks valmis ja see muutus ajapikku tüütuks. Naine sai ju aru, et Callum jättis midagi rääkimata ning oli sellepärast pidevalt kaitsepositisoonil. Sellele vaatamata sobisid nad kokku ja täiendasid teineteist -  nad suhtlesid ja suutsid oma probleemid lahendada. Mingil hetkel ma loomulikult taipasin, mis autoril varuks oli, aga see ei rikkunud lugemiselamust.
Huvitavas maailmas toimuv lahedate tegelastega lugu.

  photo reiting4small.jpg

"Wild and Free"
Peategelased: Abel Jin ja Delilah

Ühel ööl päästab vampiiri ja libahundi hübriid Abel Jin noore naise elu. Delilah on kogu elu tundnud hinges tühimikku, kuid Abeliga kohtudes see tühimik kaob. Kolmas armastajapaar on kohtunud ning ettekuulutuse lõppvaatus on lähedal.
Eelmiste raamatute peategelastel tuleb Abel ja Delilah kiiresti kõigega kursi viia, sest kaua aega varjus elanud paranormaalsed olendid koondavad oma jõude, et maailm vallutada. Nüüd peavad armastajad leidma viisi, kuidas maailm päästa ja ise seejuures ellu jääda.

Minu arvamus:
Mu ootused raamatu suhtes ning see, mida ma tegelikult lugesin, olid skaala erinevates otstes. Pärast väga head teist osa ei suutnud ma kolmandat ära oodata. Oi, milline tohutult pikk pettumus.  Vahepeal muutus lugu nii igavaks, et ma sundisin end jätkama. Ja oli mida jätkata - 615 lehekülge, kui täpne olla. Samuti pole kunagi hea märk, kui kõrvaltegelased meeldivad rohkem kui raamatu peategelased. Seekord olid mu lemmikuteks Yuri ja Aurora. Kahju, et neist raamatus rohkem juttu ei olnud.
Autor pingutas peategelast luues üle. Abel oli vampiiri ja libahundi hübriid ja nagu sellest veel ei piisanud, pidi Kristen Ashley temast tegema veel  mootorratturi ja võitluskunstide meistri. Täiesti jabur. Veel nõmedam oli ta kõnepruuk. Iga kord, kui "meie kangelane" mõnda naist bitchiks kutsus, tahtsin ma Abelile virutada.
allikas: tumblr
Pealegi oli loos niipalju peatetegelaste seksistseene, et ma jätsin pooled lugemata. Ma ootasin golemi rünnakut, lootes, et viimaks ometi saab lugeda korralikust madinast, kuid tegelikult ei "näinud" ma midagi, sest pidin koos naistekambaga keldris teed jooma. Kuradima tigedaks ajas.
Pole vist mõtet sarja lõpust rääkida. Aga miks ka mitte. No kas oleks saanud seda pikemaks venitada?  Kui jänesed mängu tulid, siis pöörlesid mu silmad rekordkiirusel. Shrekis oli see stseen hoopis usutavam.
Kokkuvõtteks võin öelda, et armastasin autori loodud maailma, elasin kaasa kõrvaltegelastele ja peategelaste saatusest polnud mul sooja ega külma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...