laupäev, 28. märts 2015

"Meant to Be" - Laramie Briscoe

1. osa sarjas "Heaven Hill"
Peategelased: Denise ja Liam

Denise on kahe lapsega üksikema, kelle maja pank tahab ära võtta. Viimases hädas nõustub naine mootorratturite klubi jaoks kaupa kohale toimetama.
Liam on Heaven Hilli mootorratturite klubi asepresident, kes vajab kulleriks piisavalt naiivset ning hädas inimest. Mehele ei meeldi mõte Denise'i kasutamisest, kuid tal ei ole teist valikut. Kui uudishimulik reporter naise tegemisi uurima hakkab ning rivaalitsev klubi kuulid käiku laseb, peab Liam oma ülesandeks Denise'i ja ta lapsi kaitsta.

Minu arvamus:
Lool oli hea algus, kuid lõpp tuli väga ootamatult ning jättis palju otsi ripakile. Mulle ei meeldi, kui autorid nii teevad, et mind sarja järgmist osa lugema sundida. Kui esimene osa on juba piisavalt hea, siis loomulikult olen ma huvitatud teise osa lugemisest. Miks peab kirjanik mul sealjuures veel käsi väänama?
Ma ei saanud Denise'ist aru. Ta oli üksikema ning oli mõistetav, miks ta tööotsa vastu võttis. Ma sain isegi aru, miks ta Liamiga suhet alustas, aga tema muutumine seaduskuulekast emast kuritegelikuks mototibiks oli liiga järsk ja kiire. Denise ei esitanud ühtegi küsimust. Heaven Hilli mootorratturid polnud mingid armsad kaisukarud, vaid karmid kriminaalid, kes äritsesid narkootikumidega. Need mehed tapsid inimesi ja madistasid rivaalitsevate klubidega. Ja sellisesse keskkonda viis see naine oma lapsed. Ta usaldas Liamit pimesi, uurimata, milline tulevik lapsi klubis ootab. Kas ta poeg peab klubiga ühinema, kui täiskasvanuks saab? Kas tütrest saab klubitibi, kellest iga liige võib üle käia, kui tuju tuleb? Denise tahtis oma lastele paremat elu, kuid pikas perspektiivis võib see samm kätte maksta. Ta apaatsus häiris mind kogu raamatu ulatuses. Eriti kui arvestada, milline kaabakas oli Liami isa, kes oli ka klubi president . Midagi head ma nende tegelaste tulevikus küll ei näe. 
Ainus valguskiir oli, et kuigi Liam oli kurjategija, suutis ta väga viisakalt käituda ning sellel mehel erinevalt Williamist oli südametunnistus täiesti olemas.
Praegu ei oska öelda, kas loen sarja teist osa või ei.

 photo reiting3small.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...