kolmapäev, 14. jaanuar 2015

Top 5 Wednesday #9


Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on: Sarjad, mida tahan alustada 2015. aastal

Tegelikult on mu aasta eesmärgiks lõpetada nii palju sarju, kui vähegi võimalik. Päris kindel on ka see, et ma ei suuda kiusatusele vastu panna ja alustan nii mõnegi uue sarjaga. Praeguseks on eelisjärjekorras natuke rohkem kui viis sarja, kuid pärast tõsist kaalumist suutsin ma siiski postituse jaoks sarjade arvu viieni kahandada.

5. Tahereh Mafi"Shatter Me" triloogia. 

Mul on olemas kaks esimest raamatut ning sel aastal on plaanis osta nii kolmas osa, kui ka lühiromaanide kogumik.



4. Veronica Roth'i "Lahkulööja" ("Divergent") triloogia

Plaanis on lugeda sarja eesti keeles ning tänu jõuludele on mul ka triloogia kõik osad olemas.

3.Wendy Higgins'i "Sweet Evil" triloogia

Noortele mõeldud paranormaalne sari, mida vaatamata läägetele kaanepiltidele väga kiidetakse.

2. George R.R. Martin'i sari "Troonide mäng"

Ma tean, ma tean. Mul on esimese raamatu mõlemad osad riiulis juba üle kahe aasta, kuid ma pole siiani sarja lugemisega alustanud. Loodetavasti muudab aasta 2015 seda asja

1. Diana Gabaldon'i sari "Võõramaalane" (Outlander).

Mul on olemas sarja kaks esimest raamatut inglise keeles. Kuna aga esimene osa on taskuformaadis, on kiri selles nii tilluke, et paneb silmad valutama.
Seega otsustasin alustada eesti keeles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...