laupäev, 24. jaanuar 2015

"Terve pikk suvi" - Susan Mallery

9. raamat sarjas "Fool's Gold"
Originaalpealkiri: "All Summer Long"
Tõlkija: Raili Puskar
Ersen 2013

Clay Stryker on endine pesumodell, kes tahab Fool's Goldi linna lähedale turismitalu rajada. Mehe reputatsioon muudab selle aga keeruliseks, sest inimesed näevad vaid Clay trimmis tagumikku ja ei võta teda tõsiselt.
Linna tuletõrjuja Charlie Dixson teab täpselt, mida tähendab, kui teised sind välimuse järgi hindavad. Kui Clay otsustab vabatahtlike tuletõrjujate programmiga liituda, aitab Charlie mehel programmi pääseda kuna näeb, et Clayl on potensiaali. Samuti loodab Charlie, et just Clay aitab tal üle saada aastatetagusest traumast.

Arvamus:
Mida kaugemale ma sarjaga jõuan, seda rohkem arvan, et Fool's Goldi linnast saaks huvitava telesarja.
Tegelikult lootsin ma, et raamat on igav ning annab mulle ettekäände sarja lugemisest loobumiseks. "Terve pikk suvi" ei olnud igav. Tegelikult oli see uskumatult hea lugu, mida oli kerge lugeda. Peategelased Charlie ja Clay olid huvitavad, targad ja iseseisvad. Nende loos oli piisavalt romantikat, peredraamat, natuke põnevust ja ka täiesti jaburalt naljakaid momente. 
Ma ei usu, et see on spoiler, sest sellest räägiti juba sarja varasemates osades ning ka selle raamatu alguses, kuid Charlie vägistati ülikooli ajal ning ta pole pärast seda suutnud ühegi mehega intiimsuhet luua. Kuna Charlie tahab perekonda, eriti aga last, peab ta astuma viimase sammu  - saama üle hirmust seksi ees. Naine eeldab kiiret voodisse hüppamist, kuid Clay taipab, et Charlie vajab hoopis põhjalikku kurameerimist ja võrgutamist, et tekiks suhe ja usaldus. Ma ei tea, kas ma oskan seda piisavalt hästi selgitada, kuid minu arust suutis autor käsitleda nii tõsist teemat nagu vägistamine väga delikaatselt (tegu ju ikkagi kerge armastusromaaniga), kuid lisas sellest üle saamisesse paraja ammuse huumorit.
Mees oli ringi keeramas, kui ta karjatas ja haaras mehel käsivarrest.
"Ära tee seda."
"Mida?"
"Ära keera end minu poole. Ma pole valmis."
"See on ju pelgalt peenis. Sa oled neid varemgi näinud."
"See, mida ma viimati nägin, ründas mind."
"Minu oma on parema käitumisega."

Romaani lõpp oli väga sarnane kõigi selle sarja raamatute lõppudele, kuid ma ei hoolinud sellest. Charlie ja Clay olid imelised tegelased. Neil mõlemal oli oma elu, kuid nad toetasid teineteist ja arvestasid teise tunnete ja vajadustega. Mulle meeldis, kuidas Charlie Clay ees võitles, kui kõik linnakeses pidasid meest vaid kenaks näolapiks ja kuidas Clay hindas just Charlie tugevust, aga nägi ka tema naiselikku ja õrna poolt. Erinevalt oma vendade lugudest, oli Clayl Charliega tõeline partnerlus ja kaunis suhe. Ma sain isegi aru, miks selles raamatus lahku mindi. See oli usutav. 
Nagu ma juba varem ütlesin Charlie ja Clay olid koos vapustavad. Ma tahtsin, et nad saaksid oma õnneliku lõpu. Kõrvaltegelased lisasid loole vaid sära. Jah, May oli ka nende hulgas. Ma ikka veel vihkan seda eite. See, kuidas ta oma tütrega käitus ja siiani käitub on andestamatu. Ja see, et ta Charlie emale nõu andis, pani mind mitmel korral silmi pööritama. Kuid isegi May-sugune rongaema ei rikkunud lugu ära.
Loodetavasti on sarja järgmine lugu sama hea.
Soovitan lugeda. Tegu on ühe parima looga Fool's Goldi linnakesest.

 photo reiting5small.jpg
"Terve pikk suvi"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...