pühapäev, 11. jaanuar 2015

2015. aasta proovikivid

2015. aasta:
* Taipasin eelmisel aastal, et eesmärk lugeda aastas 120 raamatut, tekitas asjatut stressi. Aasta lõpuks sai see arv raamatuid küll loetud, kuid kui oli 10 raamatuga ajakavast maas, siis oli närv ikka päris must. Kuna ma ei taha enam kunagi muuta lugemist kohustuseks või järgmiseks asjaks, mille pärast stressata, siis on seekordseks eesmärgiks lugeda 60 raamatut.

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Juuli has
read 2 books toward her goal of 60 books.
hide



* Järgmiseks sattusin internetis leheküljele Popsugar, kus esitati 2015. aasta lugemise väljakutse.

Olen seda näinud erinevates blogides ning selle proovikivi jaoks on olemas isegi Goodreadsi grupp. Eesmärgiks on lugeda aasta jooksul 52 raamatut, mis vastavad nimekirjas olevatele märksõnadele.

Esimesena on nimekirjas raamat, milles on üle 500 lehekülje. Mul oli plaanis lugeda "Eragoni", kuid taipasin pea viimasel minutil, et raamatus pole nii palju lehekülgi. Lõpuks leidsin riiuli tagumisest nurgast Stephenie Meyeri "Keha". Lugesin, nautisin ja isegi postitasin blogisse oma arvamuse. Järgmisena on mul plaanis lugeda "The Princess Bride", loomulikult kui ma oma eksemplari üles leian. Ma ei tee nalja. Olen juba kaks päeva raamaturiiuleid ja kappe kamminud, kuid pole siiani raamatut leidnud. :(

* Samuti otsustasin ma, et 2015 on aasta, kus ma pööran rohkem rõhku sarjade lõpetamisele. Seepärast lisasin ma blogile ka uue raamatusarjade lehekülje. Ütlen ausalt, et seal olev info ei ole lõplik. Mul on pooleli tohutult rohkem sarju. Ma pole nende minibännereid lihtsalt leidnud või meisterdanud.

* Jätkan eelmistel aastatel alustatud proovikividega "Reading Through Europe" ja "Kaanel koer".
Mul on tarvis lugeda veel 6 raamatut, mille kaanel on koer, et see proovikivi lõpetada. Samuti olen välja valinud juba mõningad raamatud, mis sobivad "Reading Through Europe" proovikivi jaoks.

* Üritan ka sel aastal lugeda 24 meeskirjanike poolt kirjutatud raamatut.

Päris pikk nimekiri tuli. :)
Kui te nüüd küsite, kuidas ma ainult 60 raamatuga kõik need proovikivid täidan, siis olen üsna kindel, et loen sel aastal rohkem kui 60 raamatut. Nagu ma varem kirjutasin, määrasin ma väiksema raamatute aru, et mitte masendusse langeda, kui tuleb ette nädalaid või kuid, mil ma ei saa või ei taha lugeda.

Millised on teie lugemisega seotud eesmärgid 2015. aastaks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...