neljapäev, 22. jaanuar 2015

10 raamatusarja

 
Mul on nimekiri kümnete lõpetamata raamatusarjade ja triloogiatega. Näib, et loen tohutult sarju, kuid nende lõpetamisega on mul suuri probleeme.

Selle aasta eesmärgiks seadsin lõpuks ometi mõningate sarjade lõpuni lugemise. Siin ja praegu on kirjas kümme.

1. Suzanne Collins "Näljamängud"  
Seis: Loetud "Näljamängud" ja "Lahvatab leek". Kolmandat osa ei lugenud kuna sugulane lobises lõpu välja.
Plaan: Alustan triloogia algusest ja loen kõik kolm raamatut läbi.

2. Christopher Paolini "Pärandi saaga"
Seis: Aastaid tagasi lugesin sarja kahte esimest raamatut "Eragon" ja "Vanem".
Plaan: Alustan esimesest raamatust.



3. Jeaniene Frost "Night Huntress"
Seis: Sarjas on seitse raamatut. Loetud on viis.
Plaan: Loen läbi 6. ja 7. osa ning ka nende vahel oleva novella "Home for the Holidays". Tahan Kati ja Bonesi loo lõpuni lugeda, et siis Vladi looga algust teha.

4. Kerrelyn Sparks "Love at Stake" 
Seis: Sarjas on kokku 16 romaani ja 2 novellat. Sarja viimane raamat "Crouching Tiger, Forbidden  Vampire" ilmus 2014. aasta lõpus. Mul on loetud 9 romaani ja 1 novella.
Plaan: Jätkan sarja lugemist. Loodetavasti jõuan 2015. aasta lõpuks viimase raamatuni.

5. Kristen Ashley "The Three Series"
Seis: Lugesin triloogia esimest ja teist osa eelmise aasta detsembris.
Plaan: Lõpetan jaanuaris kolmanda osa "Wild and Free".

6. Kristen Ashley "Rock Chick"
Seis: Sarjas on kaheksa romaani. Mul on loetud seitse. Kaheksanda  raamatu naispeategelane pole mulle sarja algusest peale meeldinud ning pärast seitsmendat osa, mis minu arust on siiani sarja parim, ei tahtnud ma lugemisnaudingut ära rikkuda.
Plaan: Võtan südame rindu ja loen sarja viimase osa "Rock Chick Revolution" läbi. Väga tõenäoline, et pärast seda loen ma taas seitsmendat osa "Rock Chick Regret", sest Sadie ja Hector rokivad täiega. :)

7. Elizabeth Hoyt "Princes Trilogy"
Seis: Sarjas  on kolm romaani ja novella. Mul on loetud on kaks romaani.
Plaan: Loen läbi kolmanda osa "The Serpent Prince" ja novella "The Ice Princess"

8. Cynthia Hand "Unearthly"
Seis: Loetud triloogia esimene osa "Unearthly"
Plaan: Loen läbi teise ja kolmanda osa.

9. Simon Holt "Neeljad"
Seis: Lugesin selle aasta alguses raamatu esimest osa "Neelatud".
Plaan: Laenutasin juba triloogia järgmised osad, mis praegu riiulis oma järge ootavad.

10. Scott Westerfeld "Inetud"
Seis: Lugesin 2012. aastal sarja esimest ja teist osa.
Plaan: Loodetavasti on kolmas osa "Erilised" ja neljas osa "Välised" olemas kohalikus raamatukogus. Kuigi sari ei kuulu mu lemmikute hulka, tahan ma selle 2015. aastal lõpetada.


Millised raamatusarjad olete teie otsustanud sel aastal lõpetada?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...