reede, 26. detsember 2014

"The Golden Dynasty" - Kristen Ashley

2. raamat sarjas "Fantasyland"
Peategelased: Circe Quinn ja Dax Lahn

Circe uinub oma voodis, kuid ärkab puuris. Tegu pole veidra unenäoga, vaid painajaliku reaalsusega. Circe peab osalema rituaalis, mille käigus võõra maa sõdalased endale naist jahivad. Circe õnnetuseks märkab metslaste kuningas blondi naist ja otsustab jahist osa võtta. Järgneb õudne katsumus, mille käigus Circest saab kuninganna ja hirmuäratava Dax Lahni naine. Ja sellega lugu alles algab.

Arvamus:
Veetsin oktoobris ühe nädalavahetuse voodi ja vetsu vahet joostes. Kui ma just vetsupotti ei kallistanud, värsisesin ma teki all ja üritasin seda raamatut lugeda.
Loo algus ei meeldinud mulle.  Maailm kuhu Circe sattus, oli nii võõras ning sõdalaste arusaam naisevõtust tõeliselt brutaalne. Samuti tundus Circe kohanemine võõra maailmaga liiga kiire. Kuid mida kaugemale ma jõudsin, seda paremaks lugu läks. Kokkuvõttes oli tegu paganama hea ja omapärase looga. Loodud maailm oli vägivaldne kuid lummav. Autor suutis kõiki traditsioone selgitada ja neile mõjuvaid põhjuseid anda. Raamatus oli palju huvitavaid tegelasi ning kuigi kohati tundus kangelanna tuulepeana, siis tegelikult ta seda ei olnud. Loo kangelane Dax Lahn ei olnud kohe kindlasti mu lemmik, kuid ajapikku sain ma ta motiividest aina rohkem aru.
Kuna tegu oli võõra maa ja kultuuriga, siis oli raamatus päris palju võõramaiseid sõnu ja väljendeid. Loo alguses neid ei tõlgitud ja jube tüütu oli neid lugeriga loo lõpust otsida. Edasi lugedes asi muutus, sest autor hakkas tõlget lisama kohe väljendite järel või lasi mõnel tegelasel selle inglise keeles edasi anda.

Hinne: 5 / 5
Sarja raamatud:
"Wildest Dreams"
"The Golden Dynasty"
"Fantastical"
"Broken Dove"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...