esmaspäev, 29. detsember 2014

"Abducting Abby" ja "Capturing Cara" - S.E. Smith


1. raamat sarjas "Dragon Lords of Valdier"
Esimeses osas kukub vaenlaste eest põgenev tulnukas  Zoran Reykill maale. Kunstnik Abby Tanner leiab oma mäelt kummalise õhulaeva ja haavatud mehe ning ravib ta terveks. Zoran taipab kohe, et Abby on ta hingekaaslane, kuid naine ei saa ühestki ta sõnast aru ning kohalik šerif tahab naist endale.

Arvamus:
Reeglina ei loe ma kaasaegseid erootilisi armastusromaane, sest suhted neis on kas ebareaalsed või siis tekitavad kõhedust. Kuid kui tegu on tulnukate või kujumuutjatega, siis on nad juba ise nii ebamaised, et ma võin lugeda ja nautida peaaegu kõike. 
"Abducting Abby" oli lühike ja lihtne lugu. Kangelane oli pärit kaugelt planeedilt ning oli üsna unikaalne. Lugu ise ei voolanud kuigi sujuvalt - süütu kangelanna muutus minutiga seksikiisuks ja sõdalasrassist tulnukad polnud eriti võimekad end ja oma lähedasi kaitsma. Sellele vaatamata meeldis mulle see kummaline planeet ja selle veel ebatavalisemad asukad.
Hinne: 3 / 5

2. raamat sarjas "Dragon Lords of Valdier"
Trelon Reykill tormab Maale oma venda päästma ning leiab sealt oma hingekaaslase. Cara Truman on geniaalne mehhaanik, kes ei suuda kuidagi paigal püsida. Naine teeb Treloni elu üsna võimatuks, sest mees ei suuda naist kuidagi kinni püüda, et tollega nende ühist tulevikku arutada.

Arvamus:
Oleks võinud lühem olla. Cara ei meeldinud mulle. Autor üritas teda näidata vahva ja krapsaka geeniusena, kuid minu jaoks oli see tühi vaev. Ta tüütas mind ning ma sain täiesti aru, miks Jarak nii endast väljas oli. Keegi ei taha kosmoselaeva inimest, kes kõike lammutab ja laiali võtab, sest tahab teada, kuidas mingi kaadervärk töötab. Ausalt öeldes olin ma üllatunud, et nad ühes tükis Valdierile jõudsid.
Cara  ja Trelon ei suhelnud üldse. Kui midagi juhtus, oli Cara esimeseks reaktsiooniks jalga laskmine ning Trelon pidi siis teda mööda lossi ja planeeti taga ajama. Ning kui tal õnnestus Cara kätte saada, siis nad loomulikult seksisid kuni taas midagi juhtus ja Cara jälle uttu tõmbas.
Olen ikka veel sellest kummalisest planeedist ja rassist huvitatud ning loen tõenäoliselt ka sarja kolmandat raamatut. Loodetavasti on Trisha meeldivam kui Cara ja ei käitu pidevalt nagu hullumeelne.
Hinne: 2 / 5

Sarja raamatud:
"Abducting Abby"
"Capturing Cara"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...