neljapäev, 6. november 2014

TBR jar ehk lugemist ootavate raamatute purk

Riiulitele on kogunenud üsna palju raamatuid, mis sai omal ajal suure õhinaga ostetud, kuid mille lugemiseni ma pole jõudnud. Olgem ausad, peaaegu iga päev ilmub mõni raamat, mis tähelepanu köidab ja end lugema meelitab. 
Youtube'ist jäi silma Little Book Owl video, kes seadis sisse TBR jar'i ehk siis maakeeli öeldes purgi, milles on sedelid lugemist ootavate raamatute pealkirjadega. 
Eelmisel kuul võtsin kasutusele oma "Ootab lugemist" purgi. Minu purgis on peale lugemata raamatute veel ka neid raamatuid, mida ma olen tahtnud uuesti lugeda, kuid pole selleks aega leidnud. 

Alustuseks võtsin ma purgist korraga kolm sedelit.
Novembrikuu raamatud on:

"Raimond Kaugver "Põhjavalgus"
Orson Scott Card "Enderi mäng"
Patricia Rice "Kuupaiste armuke"

Reeglid:
  • Kui olen raamatu lõpetanud, võin purgist järgmise sedeli õngitseda, kuid see pole kohustuslik. 
  • Kui ma ei suuda kuu ajaga raamatuid läbi lugeda, võin tähtaega nädala võrra pikendada. 
  • Kui detsembri esimese nädala lõpuks on mõni kolmest lugemata, läheb raamat riiulisse, kus on ära andmist ootavad raamatud. Raamatul on võimalus sealt pääseda vaid juhul, kui mõni pereliikmetest on nõus ta "adopteerima".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...