teisipäev, 21. oktoober 2014

"Wicked Intentions" - Elizabeth Hoyt

1. raamat sarjas "Maiden Lane"
Peategelased: Temperance Dews ja Lazarus Huntington, lord Caire

Raamatu tegevus toimub 18. sajandi Londonis, kus slummis tegutsev lastekodu on raskustes. Selle toetaja suri hiljuti ning õde ja vend, Temperance ja Winter,  kes lastekodu peavad, pole talle asendajat leidnud. Samal ajal tapetakse vaesteagulis mitu naist. Üks naistest oli lord Caire'i armuke ning mees otsustab mõrvari tabada. Kuna ta slummi ei tunne, vajab ta teejuhti. Lord Caire pakub Temperance'ile tehingut - naine on talle giidiks ning mees tutvustab teda mõjukatele inimestele, kel on raha lastekodu käigus hoidmiseks.

Arvamus:
Tegevuskoht oli huvitav, aga natuke õudne ka. Iga kord kui Temperance öösel välja läks, olin ma nagu vare, sest pinge tahtis tappa. Autor kujutas slummi õudust ja ohtu nii hästi. Raamatu lõpuni ei saanud ma aru, kas Temperance oli väga julge või logisesid tal kruvid, et ta pimeduse saabudes üldse selliseid riske võttis. Olgu siis lord Caire'iga või üksinda. Sellele vaatamata oli ta huvitav tegelane - šokeeriva minevikuga pühak. Mulle meeldis, kui pühendunud ta orbudele oli ja kuidas ta vendadele vastu hakkas. Ta pereliikmed olid huvitavad kõrvaltegelased ning ma ei jõua Silence'i lugu ära oodata.
Lord Caire oli salapärane kangelane. Ma polnud varem sellisest seisundist midagi kuulnud. Nii külm ja üksildane elu. Tal oli palju vigu ja arvatavasti just seepärast ta nii hingelähedaseks muutuski. Ma tahtsin, et ta midagi tunneks ja kordki elus õnnelik oleks.
Caire'i ja Temperance'i armulugu oli kuum ja natuke šokeeriv. Ma ei oodanud ajaloolisest armastusromaanist nii pööraseid stseene. Isegi rohkem jahmatas, kui väga ma nende lugemist nautisin. Caire kohe oskas sõnu seada. :)
Põnevuse osa polnud kõige parem. Autor ei andnud eriti vihjeid ja Caire'i uurimisel puudus struktuur. Ta lihtsalt jõlkus öösiti slummis ringi lootes midagi leida. Samuti tundsin ma ülestunnistusest puudust. Jah, autor põhjendas kõike, aga ma oleksin eelistanud seda mõrvari enda suust kuulda.
Raamatus oli mõningaid sõnu, mida ma varem polnud kuulnud ega näinud. Nii ma kasutasin siis kindle sõnaraamatut ja tegelikult tundsin sellest päris mõnu. Hoopis lihtsam, kui tonnist paberil sõnaraamatut taga lohistada.
Väga nauditav ajalooline armastusromaan. Soovitan lugeda.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Wicked Intentions"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...