kolmapäev, 22. oktoober 2014

Top 5 Wednesday #7

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on: Lemmik pealkirjad


Ma pole üsna pikka aega ühtegi Top 5 Wednesday postitust teinud. Põhjuseid on tegelikult mitu. Osadel teemadel ei osanud ma kaasa rääkida, vahepeal polnud üldse aega ning siis jäin ma haigeks ja blogi oli viimane asi, millega tegeleda tahtsin. Vabandust.
Seekordne teema on aga nii huvitav, et ma lihtsalt pean oma lemmikud kirja panema.



5. Mauri Kunnas "Salapärasuste käsiraamat" 
See on nii lahe pealkiri. Kutsub raamatut avama, et teada saada, kes need salapärasused küll on.

4. Agatha Christie "Magav mõrv"
Pealkiri tekitab küsimusi. Kuidas saab mõrv magada? Kas see tähendab, et keegi on pikalt mõrva planeerinud? Kas keegi on mõrvast puhta nahaga pääsenud? Kas mõrvar sooritas tapatöö unes ringi käies?




3. Asta Kass "Pahupidi puhkus"

Ma ise ka ei tea, miks see pealkiri mulle nii väga meeldib. Lapsepõlves tekitas see hea tunde juba enne raamatu lugemist ja nüüd ajab alati muigama, kui seda pealkirja kuulen.



2. M.C. Beaton "Pottilöödud aednik"
Pealkiri  on nii tabav ja rabav.




1. Peter Allison "Tee mis teed, ära ainult jookse"
Tegu on tõestisündinud lugudega ning neid jutustab safarigiid. Selle info valguses saab raamatu pealkiri hoopis uue tähenduse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...