esmaspäev, 27. oktoober 2014

"Scandalous Desires" - Elizabeth Hoyt

3. raamat sarjas "Maiden Lane"
Peategelased: Silence ja Mickey O'Connor

Aasta tagasi üritas Silence päästa armastatud inimest, kuid kaotas seeläbi kõik - oma abielu, perekonna usalduse ja maine. Nüüd elab ta orbudekodus ja aitab vennal seda juhtida. Samuti kasvatab ta Mary Darling'ut, väikest tüdrukut, kes ta ukselävele jäeti.
Võluv Mickey O'Connor on külm ja kalkuleeriv jõepiraat. Ta on ka mees, kes aasta eest Silence'i elu rikkus. Kuid kui Mickey peab oma tütre ära peitma, valib ta Silence'i  - julge naise, keda ta mõtetest välja ei saa.
Mickey vana vaenlane saab teada, kus mehe tütar on ja nüüd peab Mickey Silence'it veenma temaga ühe katuse all elama. Lapse nimel on Silence kõigeks valmis. Naine sõlmib piraadiga lepingu - ta elab mehe majas, kuni oht on möödas ning lahkub siis koos Mary Darlinguga Mickey elust. Piraadil on aga teised plaanid. Ta tahab Silence'it endale hoopis pikemaks ajaks.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Lõpuks ometi oli mul aega see vaimustav raamat läbi lugeda. Ma armastan sarja seda lugu. Isegi Whitechapeli Vikaari. Ta oli kõige õelam ja julmem kurjam, keda ma armastusromaanides kohanud olen. Mida kõike ta ei teinud. Ma vihkasin teda ja nautisin seda, kuid samas mõtlesin pidevalt, miks ta selline oli. Kas mõni inimene kohe sünnib kurjana või oli Vikaar lihtsalt peast segi?
Mickey oli tõbras. Isekas ja õel kaabakas, kes nautis oma elu ning ei plaaninud seda kellegi ega millegi nimel muuta. Loo alguses ei armastanud ta isegi oma tütart. Mary Darling oli vaid omand, mida Mickey kaotada ei tahtnud. Võluv Mickey O'Connor juba ei kaotanud seda, mis talle kuulus. See oleks olnud ju nõrkuse märk, mida vaenlased kohe ära oleksid kasutanud. Ja ikkagi nautisin ma tema tegelaskuju. Tal õnnestus end minu silmis lunastada ning see, kuidas ta sinnani jõudis oli väga nauditav lugemine.
Silence oli hämmastav. Juba esimesest raamatust peale on ta mulle omamoodi kinnisidee olnud. Selles naises oli nii palju sisemist tugevust. Terasest selgroog. Viis, kuidas ta Mickey käske trotsis, ajas mu südamest naerma. Stseenid Mickey meeste, Lad'i ja Mary Darlinguga olid nii humoorikad ja armsad. Eriti Mary Darlingu reaktsioonid oma isa juuresolekul.
Loos oli mitu väga pingelist ja emotsionaalset stseeni ja üsna palju kontraste - aguli vaesus ja räpasus ning Mickey luksuslik elamine keset seda viletsust, elegantne ja elav ooperimaja ning vaikne häärber Londoni lähedal - see muutis raamatu tempokaks looks piisava romantika, emotsionaalsete hetkede, nalja ja madinaga. Samuti oli  muinasjutu osa äärmiselt kaasakiskuv nagu Elizabeth Hoyt'i raamatutele tavaks.
"Scandalous Desires" on nüüd üks mu lemmik ajalooline armastusromaan ning ma kavatsen sarja kindlasti edasi lugeda. 

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Wicked Intentions"
"Notorious Pleasures"
"Scandalous Desires"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...