neljapäev, 18. september 2014

"Breathe" - Kristen Ashley

4. raamat sarjas "Colorado Mountain"
Peategelased: Chace Keaton ja Faye Goodknight

Pärast korrumpeerunud politseinike vastu tõendite kogumist ja abikaasa jõhkrat surma on Chace Keatonist saanud Carnali linnakese kangelane. Chace end kangelasena ei tunne - aastaid oli ta sunnitud pealt vaatama, kuidas ta kolleegid süütuid inimesi terroriseerisi. Ta teab, et ei saa oma südamerahu tagasi enne, kui lahendab Misty mõrva, mille uurimise Carnali politseinikud meelega nahka keerasid.
Kuid Chace pole ainus, kes Misty mõrva uurib. Linnakese kaunis kuid häbelik raamatukoguhoidja, Faye Goodnight, on samuti Misty mõrva lahendamise endale südameasjaks võtnud. Naine on aastaid Chace'i armunud olnud ning valmis kõigeks, et meest aidata. Kuid kui väärkoheldud väike poiss raamatukogust raamatuid varastama hakkab, tuleb hoopis Chace Faye'le appi.

Arvamus:
Faye oli loo alguses süütu 29-aastane naine, kes ootas seda õiget.  Pole just  tavapärane, kuid kindlasti on ka reaalses maailmas inimesi, kes end selle õige jaoks hoiavad. Kristen Ashley kirjutatust jäi aga mulje, nagu oleks süütus puue. Faye mõttemaailm oli raamatu alguses nii hämmastavalt naiivne ja nohiklik, et ma ei suutnud sellega kuidagi harjuda. Näis nagu oleks ta elanud mullis, kus elu keskpunktiks oli raamatukogu,  isa reeglite järgi elamine ja ulmesarjade vaatamine. 
Chace meeldis mulle rohkem kui Faye. Ta oli samasugune ennasttäis ja oma õigusi taga nõudev ülbe mehepoeg nagu kõik teised Kristen Ashley meestegelased, kuid kohati oli näha Chace'i mahedamat loomust. Ta kuulas Faye arvamust ja ei surunud talle pidevalt oma tahet peale. 
Lugu venis. Kristen Ashley kohe armastab ilmatu pikki lauseid. Vahepeal ei olnud mul lause lõppu jõudes  algus enam meeles. Üksikasjalikud kirjeldused ajasid mu hulluks. Tegelikult on see ju autori stiil, kuid sarja selles osas oli see eriti häiriv. Loos ei olnud tempot. Misty mõrva uurimine ja Malachai juhtum jäid seksistseenide varju. Kummaline oli lugeda, kuidas häbelikust nohikust sai seksikiisu, kes pidevalt Chace'iga linade vahele hüppas.
Olen loos pettunud. Peategelased olid meeldivad, aga nii pikk lugu (554 lk) oleks võid peale seksistseenide veel midagi pakkuda. Mõrvaloo lahendamine ja Malachai liin huvitasid mind väga ja autori pinnapealne suhtumine oli solvav. Ausalt öedes ei tea ma enam, miks ma ikka veel Kristen Ashley raamatuid loen. "Breathe" meeldis mulle natuke rohkem kui "Lady Luck", kuid  see on ka kõik. Lõpetuseks ütlen vaid, et olen tänulik, et selle raamatu kurjam loo kangelannat läbi lume ei lohistanud. Vähemalt seegi.

Hinne: 2,5 / 5
Sarja osad:
"The Gamble"
"Sweet Dreams"
"Lady Luck"
"Breathe"
"Jagged"
"Kaleidoscope"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...