reede, 5. september 2014

"Born of Ice" - Sherrilyn Kenyon

3. raamat sarjas "The League"
Peategelased: Devyn Kell ja Alix Garran

Devyn Kell töötas sõjaväearstina Liiga heaks kuni nägi oma silmaga, kuidas sõdurid oma teele ette jäänud süütuid inimesi kohtlesid.  Nüüd on ta Salakaubavedaja, kes varustab hädas planeete eluks vajaliku kaubaga.
Alix Garran on ori, kes oma perekonna päästmiseks peab Devyni meeskonda sulanduma, et siis mees võimudele reeta. Olukord muutub segaseks, kui Alix taipab millega ja kuidas Devyn tegelikult tegeleb.

Arvamus:
Lugu algas, lugu lõppes. Meh. Lühikesevõitu? 361 lehekülge ... no see pole ju eriti lühike lugu. Miks see siis nii kipakana tundus?
Devyn Kell on eelmise raamatu peategelaste Syni ja Shahara poeg ning ma tahtsin tema lugu lugeda juba siis kui mul oli alles Syni oma pooleli. Nähtavasti olid mu ootused liiga suured ja sellepärast tunduski lugu liiga lühike ja paigast ära. Teiseks põhjuseks oli kindlasti see, et autor tegi selle osaga tohutu ajahüppe, kuid järgmistes osades on ta tagasi minevikus ning jutustab taas Syni ja Nykyriani põlvkonna lugusid. 
Algus oli väga huvitav ja kuigi ma ootasin rohkem märulit ja sügavamat emotsionaalset sidet peategelaste vahel, siis üldkokkuvõttes mulle raamat meeldis. Devyni meeskond oli hästi sümpaatne ning eriti lahe oli selles raamatus Viki kohata. Täiesti hämmastav, mis Syn temaga möödunud aastate jooksul oli teinud. Ma tahan raamatut Viki seiklustest. Ta on liiga huvitav tegelane, et lihtsalt raisku lasta. 
Devyn oli hästi kirjutatud tegelane, kes muutus armsaks juba raamatu esimestel lehekülgedel ning mida rohkem lugu edasi arenes, seda südamelähedasemaks ta sai. Alixi tegelaskuju jäi kahvatuks ja mul ei tekkinud temaga sidet. Kuigi ta pere oli kohutavas olukorras, ei suutnud ma talle eriti kaasa tunda. 
Loo lõpp oli samuti väga hea, sest sõlmis kokku Syni loos lahtiseks jäänud otsad. Hea järg sarjale, kuid loodan, et järgmise osa kangelanna avaldab rohkem muljet.

Hinne 4 / 5
Sarja raamatud:
"Born of Night"
"Born of Fire"
"Born of Ice"
"Fire and Ice" (novella)
"Born of Shadows"
"Born of Silence"
"Cloak and Silence"
"Born of Fury"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...