esmaspäev, 4. august 2014

"Born of Fire" - Sherrilyn Kenyon

2. raamat sarjas "The League"
Peategelased: C.I  Syn ja Shahara Dagan

Syn on vaieldamatult  universumi parim infovaras. Lapsena sattus tema valdusesse informatsioon, mis pani ta elu ohtu. Poiss peitis selle ära ning järgnevate õuduste kiuste ei iitsatanud sellest sõnagi. Nüüd aastaid hiljem on Syni jälil kuulus pearahakütt Shahara Dagan. Naine on otsustanud iga hinna eest Syn seaduse kätte toimetada ning saadud rahaga oma viga saanud õe haiglaarved tasuda. Kuid Syni püüdmine pole nii lihtne. Kui Shahara lõpuks mehe kätte saab, selgub tõde, mis jahmatab Shaharat hinge põhjani. Näib, et ainus lootus sellest loost eluga pääseda, on üles leida informatsioon, mille Syn kunagi ära peitis.

Arvamus:
Ausalt öeldes ei tea ma, kas kiita või kiruda sõpra, kes mulle Liiga raamatuid soovitas. Neist lugudest on saanud omamoodi kinnisidee ja mul on plaanis kõik sarja raamatud läbi lugeda.
Ma arvasin, et sarja esimeses osas oli kangelase minevik kohutav, kuid Syni minevik lõi mul jalad alt.  Silma võttis märjaks, kui ma lugesin inimeste eelarvamustest ning julmusest. Eriti aga vanemate ükskõiksusest. 
Mulle meeldis Syn. Juba esimeses raamatus muutus ta mu lemmiktegelaseks, sest ta pani Kiara paika ning just Syni sõnade tõttu suutis naine oma ninaotsast kaugemale näha. Selles osas oli ta nii intelligentne, aga samas kahe jalaga maa peal. Shahara pani mind imestama - edukalt pearahakütilt ootasin ma natuke rohkem mõistust. Ta käitus mitmel korral tõeliset rumalalt ja pani nii enda kui ka Syni elu sellega ohtu. Syn loomulikult vabandas ta välja, et naine pole harjunud teisel pool seadust tegutsema, aga ma olen alati arvanud, et hea pearahaküti üheks andeks on panna end päti olukorda ja aimata nii tema järgmisi samme. 
Koomilist vahepala pakkus selles loos VIK - robot, kelle Syn lapsena ehitas. Iga kord kui VIK ütles inimeste kohta "bonebags" venis mul naeratus suule. Pealegi oli ta rohkem sõber kui robot ja tuletas mulle meelde raamatu "Cinder" robotit Ikot.
Piinamissteenid olid kummalised. Kurjamite sõnul kasutati Syni peal kõige jubedamaid piinamismeetodeid, kuid tal polnud ühtegi murtud luud peale mõranenud ribide. Loomulikult ei tahtnud ma, et Syni piinatakse, kuid ma arvasin, et tulemas on  midagi hispaania inkvisitsiooni stiilis.
Väga emotsionaalne  ja meeltlahutav lugu. Täpselt sobiv suvel lugemiseks.

Hinne: 5 / 5
Sarja raamatud:
"Born of Night"
"Born of Fire"
"Born of Ice"
"Fire and Ice" (novella)
"Born of Shadows"
"Born of Silence"
"Cloak and Silence"
"Born of Fury"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...