kolmapäev, 30. juuli 2014

Top 5 Wednesday #5

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on:   Raamatud, mis ajasid mu nutma


5. Kristin Hannah "Jaanimardika tee" 
Raamat kahe väga erineva naise läbi aastakümnete kestnud sõprusest.

4. Sherrilyn Kenyon "Dark-Hunter" sari
Peaaegu sarja igas  raamatus on mõni koht, mis võtab silma märjaks.

3. Erich Maria Remarque "Elusäde"
Lugu Natsi-Saksamaa koonduslaagri surijate osakonna meestest. Väga hea raamat.

2. J.K. Rowling "Harry Potter ja segavereline prints"
Harry Potteri sarja eelviimane lugu. Olen seda mitu korda lugenud ja kuigi ma tean, mis tulemas on, nutan ma iga kord nagu pöörane. Sama lugu on sarja viienda raamatuga "Harry Potter ja Fööniksi ordu".

1. Carlos Ruiz Zafon "Tuule vari"
Imeline raamat, mille lõpetasin üleeile ja mul on kavas raamatust eraldi postitus teha. Loo peategelaseks on Daniel, kes saab lapsena raamatu "Tuule vari". Kui ta üritab autorist rohkem teada saada, avastab ta, et keegi hävitab süstemaatiliselt tolle raamatuid.


Tahan veel mainida järgmised raamatud, mis mul silma märjaks võtsid: "Päevaraamat" autoriks Nicholas Sparks, "Ogalinnud" autoriks Colleen McCullough, "Vennad Lõvisüdamed" autoriks Astrid Lindgren ja "Unearthly" autoriks Cynthia Hand

Mis raamatud on teid nutma ajanud?

1 kommentaar:

  1. Mina üldiselt ei hakka kergesti nutma ka kõige kuulsamate pisarakiskujate raamatutega, kuid siiski on mõningad raamatud, mis on suutnud mind nutma panna ja seda kindlasti mitte sellepärast, et raamat on nii halvasti kirjutatud :).

    Minu esimene nuturaamat oli Krabat - see Tonda surma koht ... oh jah.

    Hiljutistest loetud raamatutest on hinge läinud:
    Megan Hart 'Broken'
    Giuliana Sica 'Among the Cloud Dwellers'
    Elizabeth Joy Arnold 'The Book of Secrets'
    Meg Waite Clayton 'The Wednesday Daughters'

    Need on siis minu viis raamatut, mis on suutnud minu silmist pisara välja meelitada.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...