kolmapäev, 23. juuli 2014

Top 5 Wednesday #4

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on:   
Raamatud, mida oleksid juba varem pidanud lugema.


5.-4. "Harry Potter ja tarkade kivi" ning "Harry Potter ja saladuste kamber".
Alustasin sarja lugemist ülkooli ajal kolmandast raamatust "Harry Potter ja Azkabani vang". Lugu üsna lihtne. Unustasin SERK'i kuuraamatu loobumisteate saatmata ja pakk tuli kohalikku postkontorisse. Mäletan, kuidas ma kahtlesin, kas pakk välja osta või tagasi saata. Samuti mäletan ma, kuidas raamat mitu kuud riiulis seisis. Mis sundis mind seda ühel päeval ülikooli kaasa võtma, ma ei tea. Lugesin seda ärajäänud loengu ajal ning lõunapausiks olin loost nii haaratud, et seadsin sammud kohaliku kaubamaja raamatuosakonda ning ostsin sarja esimesed raamatud.

3. "Tappa laulurästast" autoriks Harper Lee.
Hämmastavalt hea raamat, mida lugesin 2012. aastal. Ma lausa neelasin seda lugu ja viimaste sõnadeni jõudes hakkasin oma lemmikkohti üle lugema.

2. Nalini Singhi sarjad "Guild Hunter" ja "Psy-Changelings"
See daam oskab kirjutada. Kõik lood pole šedöövrid, kuid iga lugu on hämmastavalt ehe ja tõeliselt põnev. Avastasin ta romaanid 2011. aastal, kuid esimese "Psy-Changelings" loo kirjutas ta  juba 2006. aastal. Loodetavasti tõlgitakse need sarjad kunagi ka eesti keelde.

1. "Elusäde" autoriks Erich Maria Remarque
Remarque oli koolis kohustusliku kirjanduse hulgas, kuid oma häbiks pean tõdema, et ma ei mäleta, millist tema teost ma sel ajal lugesin. Kindlasti ei olnud see "Elusäde", mis mind eelmisel aastal tõeliselt vapustas ja mille ma valisin aasta parimaks lugemiselamuseks.
Samas arvan ma, et on raamatuid, mis mõjuvad vaid teatud ajaperioodil inimese elus ning kui see aeg pole veel saabunud või on möödas, siis ei avalda raamat üldse nii suurt muljet. Arvan, et Remarque'i raamatutega on just nii. Koolis polnud ma valmis ja sellepärast ma ei mäletagi, mida lugesin.

Kirjutage, milliste raamatute puhul teie kahetsete, et neid juba varem ei lugenud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...