kolmapäev, 9. juuli 2014

Top 5 Wednesday #3

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on Top 5 raamatut, mida Booktube mind lugema meelitas.

Tegelikult olen booktube'ist saanud päris palju infot huvitavate raamatute kohta. Kuna ma alustasin booktuberite klippide vaatamist alles mõne kuu eest, siis olen vaid mõningaid lugenud.

5) "The 5th Wave"
4) "Cinder"
3) "Läbi universumi" (Across the Universe)

Ja nüüd teen ma sohki. 
2) The Mortal Instruments raamatusari - olen esimest raamatut "City of Bones" lugenud ja see ei avaldanud eriti muljet. Nüüd on sarja kõik raamatud ilmunud (inglise keeles) ning booktube'is kiidetakse viimast osa ja ka kogu sarja taevani. Kogu see kõmu tekitab haiglast soovi esimene osa uuesti läbi lugeda. Kui ma vaid oma eksemplari üles leiaks.

1) "The Thousand-Dollar Tan Line"  - esimene Veronica Marsi raamatu kujul juhtum. Mitu booktuberit on ka seda raamatut  väga kiitnud.
Algselt oli tegu telesarjaga, mis jooksis Ameerikas kolm hooaega, siis sari katkestati, kuigi vaatajanumbrid olid head. Aastaid hiljem aitasid fännid filmi tegemiseks raha korjata ning film valmis 2014 aasta kevadel. Sarja looja Rob Thomas kirjutas koos Jennifer Graham'iga esimese raamatu "The Thousand-Dollar Tan Line", mis ilmus samuti 2014. aasta kevadel. Raamatu tegevus leiab aset pärast filmi lõppu.
Igatahes kõlab kõik superhuvitavalt ja mul on plaanis raamat veel sel aastal läbi lugeda. Kõigepealt tahan ma aga sarja ja filmi näha.
Sarja trailer:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...