kolmapäev, 2. juuli 2014

Top 5 Wednesday #2

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on Top 5 raamatut, mida sa 2014. aastal lugenud oled
Praeguseks olen sel aastal lugenud 52 raamatut. Neist kuute pean ma võrratuks, paljuid väga heaks ja ainult kahe lugemist olen tagantjärele kahetsenud.
Järgnevad raamatud on kõik mingil moel mulle südamelähedaseks saanud - see tähendab, et ma lugesin neid õigel ajal, õiges meeleolus ja tõenäoliselt loen neid ka tulevikus.



5. "Salapärasuste käsiraamat" Mauri Kunnas



Lustakas raamat üleloomulikest olenditest. Fantastilised pildid ja võrratu tekst.










4. "Wait for You" J. Lynn


Noortele suunatud armastusromaan neiust, kes jätab oma endise elu ja läheb maa teise otsa ülikooli ja armub. Kuid minevik on jätnud haavad, mis ei taha paraneda.









3. "Bite Me" Shelly Laurenston





9. osa sarjast "Pride", kus kujumuutjast fotograaf otsib oma isa mõrtsukaid. Shelly Laurenstoni pöörane huumor ja võrratud tegelased.






2. "The 5th Wave" Rick Yancey





Tulnukad on vallutanud Maa. Suur osa inimkonnast on surnud. Noor neiu üritab ellu jääda ja antud lubadust täita.






1. "Cinder" Marissa Meyer


Tulevikuühiskonnas toimuv Tuhkatriinu ümberjutustus. Maad laastab katk. Kuul valitseb despootlik kuninganna. Noor neiu (küborg) armub printsi.










See on siis minu Top 5. 
Kirjutage, mis on Teie selle aasta lemmikud ja soovitage, mida kindlasti lugeda tasuks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...