kolmapäev, 25. juuni 2014

Top 5 Wednesday

Leidsin Goodreads gruppide hulgast vahva nurgakese nimega Top 5 Wednesday, kus on iga kolmapäeva kohta teema ning lugejatel on võimalus koostada oma Top 5 nimekirju.
Osa lugejatest postitab need oma blogidesse ja osa teeb youtube'i videoklippe. Neid filmijaid nimetatakse booktuberiteks ning neil on youtube'is päris vahva oma kogukond. 
Idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. Soovitan ta videoklippe vaadata, sest need on tõeliselt lahedad.
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis.

Tänane teema on: Top 5 viimased laused

Laused on valitud raamatutest, mis on mul eesti keeles olemas ning avaldasid lugemisel muljet ja meenusid täna seda postitust koostades. Kui keegi küsiks mu lemmiklauseid kahe kuu pärast, siis võibolla oleks siin hoopis teiste raamatute lõpulaused. 
Praegu on mu valik aga selline.

5. "Pariisi tänavapoisi reis ümber maailma" L. Boussenard
"Tol ajal kui ma olin armsaks Jumalaks metsaliste juures, juhtus minuga kentsakas lugu ... koostasin protokolli inimeste kohta, kes tahtsid üksteist ära süüa ... noh, ja trahvi pidin maksma mina ..."

4. "Süvameri" Lembit Uustulnd
"Üksik suur pisar libises kiirelt nagu häbenedes üle põse ja potsatas telefonitorule, millest kostsid jätkuvalt lühikesed kinnised toonid - piip, piip, piip, piip ... "

3. "Kuidas taltsutada lohet" Cressida Cowell
"Õhtusöök laulab ikka veel."

2. "Ürgne kutse" Jack London
"Kaaslaste kõrval on ta kui hiiglane ja tema võimas hääl kõlab kaugele, kui ta laulab seda ürgset laulu, mis on hundikarja laul."

1. "Kapten Hatterase seiklused" Jules Verne
"Kapten John Hatteras sammus vääramatult põhja poole."

Loodetavasti meeldib teile mu valik. Visake kindlasti pilk peale kogu Top 5 Wednesday nimekirjale ja võibolla otsustate ka ise mõne Top 5  koostada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...