esmaspäev, 30. juuni 2014

"This Side of the Grave - Jeaniene Frost

5. raamat sarjas "Night Huntress"

Guul Apollyon on sajandeid oodanud võimalust, et vampiiride ja guulide vahel sõda algatada. Cati vampiiriks muutumine ja tema "võimed" on selleks sobiv võimalus. Kui isandata vampiirid kaduma hakkavad, pöörduvad nende sõbrad abipalvega Cati ja Bonesi poole. Apollyoni hävitamiseks vajab paar guulide kuninganna Marie Laveau abi, kuid Marie külastamine toob endaga kaasa ootamatud tagajärjed. 

Arvamus:
See osa polnud nii hea kui eelmised. Midagi jäi puudu ja ma ei oska sõnadesse panna, mis see täpselt oli. Cat ja Bones olid suurepärased ja raamatus oli nii nalja, nuttu, actionit kui ka romantilisi ja kuumi kohti, aga ..... ahhh, see ajab mu hulluks. 
Marie Laveau oli huvitav tegelane. Alguses ajas iga ta sõna ja tegu vihale, kuid tegelikult oli ta kohutavalt intelligentne ja mõtles kogu aeg kuus käiku ette. Samas olen ma ka natuke pettunud, et Marie sai nii vähe paberiruumi.  Ta vääris hoopis rohkemat. 
Mu teiseks lemmiktegelaseks oli Vlad. Ta on sarja algusest peale olnud ühteaegu hirmuäratav ja naljakas. Kuid selles raamatus säras Vladi täht eriti eredalt.
Much slower, I turned around to see Vlad examining his fingernails, as if his hands weren't still ablaze in the flames that had blasted the ghoul's head off moments before.
"What the hell was that?" I gasped.
"Premature inflammation," He replied. "Happens sometimes. Very embarrassing, I don't like to talk about it."
Cat ja Vlad  lk 134
“No one believes you’re serious until bodies start to fall.”
                                                                                                                            Vlad lk 228 

Samuti suutis Jeaniene Frost mind üllatada. Mencheres on pärast Kiraga kohtumist tohutult muutunud ning ma poleks eluilmas uskunud, et ta selleks võimeline on. Oh, see armastuse vägi. 
Teiseks üllatuseks oli raamatu lõpp. Ma ei oodanud asjade sellist käiku ja olen nüüd põnevil. Mis edasi saab?
Kui poleks olenud seda seletamatut puuduvat miskit, siis ütleksin, et tegu oli väga hea raamatuga, kuid midagi oli puudu. Ja huvitavatest tegelaskujudest ei piisanud seekord, et lugu päästa. 
Siiski soovitan ma seda sarja soojalt kõigile vampiiriromaanide austajaile. Esimesed osad on fantastilised ning Cat ja Bones on vaimustavad.

Hinne 3 / 5
Sarja raamatud:
"Devil to Pay" (novella)
"One For the Money" (novella kogumikus "Magic Graves")
"This Side of the Grave"
"One Grave at a Time"
"Home for the Holidays" (novella kogumikus "The Bite Before Christmas")
"Up From the Grave"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...