pühapäev, 8. juuni 2014

"One Ride" - Chelsea Camaron

1. raamat sarjas "The Hellions Ride"
Peategelased: Delilah “Doll” Reklinger ja Talon “Tripp” Crews

Hellionite motoklubi president Roundmann saadab oma tütre Dolli koos sõbranna ja kahe usaldusväärse mehega road tripile, kui  klubi äritehing ohtliku pöörde võtab.
Tripp peab külma närvi säilitama ja Dolli nii kaua ringi sõidutama, kuni oht on likvideeritud. Dolli läheduses viibimine paneb mehe tahtejõu aga tõsiselt proovile, sest neiu on nõuks võtnud Tripp ära võrgutada.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Kes kurat selle kaanepildi kujundas? Kes oli piisavalt loll, et seda kasutada? Kas nad lugu üldse lugesid, enne kui pildi kaanele lajatasid? Inimesed pildil ei sarnane kuidagi Dolli või Trippiga. Pealegi näeb naine äärmiselt litsakas välja. Inetu, inetu, inetu. 
Teine asi, mis mind täiesti hulluks ajas, oli olevikuvorm. Ma vihkan olevikus kirjutatud lugusid. Pärast viiendat peatükki olin valmis mööda seinu üles ronima, kuid kuna ma pole varem ühtegi road tripi lugu lugenud, siis sundisin end jätkama. 
Kokkuvõttes polnudki lugu nii jube. Loo lõpuks olin ma olevikuvormiga juba üsna harjunud. Tempokam oleks lugu küll võinud olla. Hellionitelt ootaks ju ometi pidevat madinat. Mind üllatas, et Dolli ja Trippi otsus koos olla tuli nii kergelt. Tripp muidugi kahtles üsna kaua, aga sellega ei kaasnenud meeletut draamat. Imetlusväärne. Autor suutis mind isegi veenda Tanki lugu lugema, aga sellega läheb aega. Ma ei ole praegu järgmiseks olevikuvormis raamatuks valmis. 

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"One Ride"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...