pühapäev, 8. juuni 2014

"Haunting Blackie" - Laurann Dohner

8. raamat sarjas "Cyborg Seduction"
Peateglased: Eve ja Blackie

Eve'i ülesandeks oli küborgide päästmine Maa hävituskeskusest. Vastutasuks pidid küborgid põgenedes Eve'i ja ta õed kaasa võtma.  Järgmist küborgi päästes tunneb Eve mehe vastu meeletut külgetõmmet ja ta võtab küborgilt lubaduse, et too ootab ta ära.
Ka aastakümneid hiljem ei suuda Blackie unustada naist, kes ta maapealsest põrgust päästis. Ta ei tea, kas naine suri vastuhakus või mõtles temaga koos Maalt lahkumise osas ümber. Oma hämmastuseks kohtub ta Eve'iga taas ning saab teada, et küborgide nõukogu, keda ta pimesi on usaldanud, reetis oma liitlased ja jättis nad maale surema.

Arvamus:
Ma tundsin neist seksikatest küborgidest puudust, aga samas polnud ma kindel, kuhu autor sarjaga edasi võiks minna, ilma et lood korduma hakkaksid. Laurann Dohner suutis mind üllatada. Eve'i päritolu oli šokk, aga samas ka meeldiv üllatus. Peategelaste vahel tärkav silmapilkne armastus oli üle võlli, eriti veel Blackie poolt. Eve'i päritolu arvestades sain ma aru, et tal tekkis Blackiega eriline side, aga miks mees ülepeakaela armus, oli paras mõistatus. 
Küborgide ühiskond on lummav ja ma tahan aina rohkem sellest teada saada. Zorus meeldis mulle selles osas väga. Kerge, kuum ja lõbus lugu.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Haunting Blackie"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...