teisipäev, 3. juuni 2014

"Dark Side of the Moon" - Sherrilyn Kenyon

10. raamat sarjas "Dark Hunter"
Peategelased: Susan Michaels ja Ravyn Kontis

Kunagine tippreporter Susan Michaels töötab kõmelehes, kirjutab lugusid tulnukbeebidest ja on kindel, et enam hullemaks ta elu minna ei saa.
Kui loomaarstist sõbranna ta varjupaika kutsub, kus tolle politseinikust abikaasa räägib Susanile uskumatu loo vampiiridest, ei suuda naine uskuda, et ta sõbrad teda niimoodi lollitada üritavad.  Kõigele lisaks sunnivad nad allergikust Susanit veel kassi adopteerima. 24 tundi hiljem on Susani sõbrad surnud, ta kodu varemetes, kass on muutunud seksikaks mehemürakaks ja nad mõlemad põgenevad mõrtsukate eest.
Ravyn Kontis on lähedaste poolt reedetud kujumuutjast Dark Hunter. Kuna Susan päästis ta varjupaigas daimonite käest, tunneb mees kohustust Susanit kaitsta. Naisest saab aga ootamatult liitlane, kes suudab lahendada nii Ravyni töö kui perega seotud probleeme.

Arvamus:
Nähtavasti olen ma liiga palju Dark Hunterite maailma raamatuid järjest lugenud või siis ei olnud see nii hea nagu kolm eelmist raamatut. Ärge saage valesti aru, lugu oli haarav, kuid selles oli esimestest lehekülgedest alates selgelt tunda lähenevat hukatust. Samuti ei olnud ma valmis nii veriseks raamatuks. Väga sünge ja kohati depressiivne ning kui teisi osi ma lausa neelasin, siis selle lugemisega oli mul tõsiseid probleeme. Ma jätsin päris mitmel korral lugemise pooleli ja pidin pärast ennast sundima jätkama.
Nüüd olen ma päris rõõmus, et raamatu lõpetasin. Mulle meeldisid peategelased, Ravyni taust oli loomulikult sama südantlõhestav, kui kõigi teiste Dark Hunterite oma ja Susan näis üsna asjalik, aga ma ei hakanud neid armastama. Hoopis Cael varastas peapaari rambivalguse - ta loos on nii palju avastamisväärt. Loodetavasti kirjutab autor Caelist järgenvates raamatutes rohkem. 
Praeguseks olen Dark Hunterite maailmaga lõpetanud.

Hinne: 3,5 / 5
Sarja raamatud:
"Dark Side of the Moon" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...