teisipäev, 13. mai 2014

"Unleash the Night" - Sherrilyn Kenyon

9. raamat sarjas "Dark Hunter"
Peategelased: Wren Tigarian ja Marguerite

Wren on pooleldi lumeleopard ja pooleldi valge tiiger, kel on võime inimese kuju võtta. Kuna Wren on hübriid ei taha kumbki klann temaga tegemist teha. Nii elab sõnaaher ja eraklik Wren Sanctuary's, koristab seal laudu, seltsiks pärdik Marvin.
Maggie elab hoopis teistsuguses maailmas - üliõpilase ja senaatori tütrena pole ta kunagi Sanctuary's käinud. Kuid oma hea sõbra mälestuseks otsustab ta koos õpingukaaslastega Sanctuarys klaasikese võtta. Kui neiu baarist lahkub, rünnatakse teda tänaval ja Wren päästab Maggie elu. Üha aina kohtudes noored armuvad.
Wreni aina süvenev huvi Maggie vastu, muudab Sanctuary omaniku Nicolette Peltier'i rahutuks. Karumamma on kindel, et Wren seab ta kodu ja pere ohtu. Ta pöördub Savitari poole, et Wren kõrvaldataks. 
Wreni ja Maggie ainsaks lootuseks eluga pääseda, on välja selgitada, mis juhtus ööl, mil Wren oma perekonna kaotas.

Arvamus:
Ma armastan seda lugu. Maggie ja Wren olid koos nii loomulikud. Mulle meeldis, et autor võttis aega tegelaste tutvustamiseks ja nende suhte arendamiseks. Nende armumine ei juhtunud üleöö - nad kohtusid ja Maggie oli elupäästmise eest tänulik, aga samas ta ka pelgas Wreni. Peategelastel oli piisavalt aega, et teineteist tundma õppida ja see muutis loo hoopis usutavamaks. 
Samuti oli selles raamatus nii palju ootamatusi. Sherrilyn Kenyon suutis mind üha uuesti ja uuesti hämmastada, sest ma ei näinud selliseid käike ette.  
Mamma Peltier oli vastik. Mingi osa minust isegi suutis ta hirmu ja tegutsemist mõista, ülejäänud osa oli aga äärmiselt nördinud ja ma ei suuda siiani Nicolette'ile andestada. Ma tahan eelmiste raamatute sooja ja mõistvat karumammat tagasi, sest seda külma ja kalki nõida ma ei tunne. 

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Unleash the Night" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...