esmaspäev, 12. mai 2014

"Sins of the Night" - Sherrilyn Kenyon

8. raamat sarjas "Dark Hunter"
Peategelased:  Dangereuse St. Richards ja Alexion

Dark Hunterite maailma tähtsamad reeglid on esmapilgul üsna lihtsad.
Ära tee inimestele liiga.
Ära joo verd.
Ära kunagi armu.
Nende järgmine pole aga sugugi nii lihtne.  Aeg-ajalt otsustab mõni Dark Hunter, et reeglid tema kohta ei kehti ja üritab teistes mässumeelsust õhutada. Siis saadab Acheron Dark Hunterite hulka Alexioni, kelle ülesandeks on segaduses Dark Hunterid õigele teele tagasi juhatada ja üle piiri läinud Dark Huntereid karistada.
Seekord suundub Alexion Mississipi osariiki, kus Dark Huntereid on hakanud inimesi ründama ja nende verd jooma. Alexion asub elama Dangeri majapidamisse. 
Danger on usalda Alexioni, eriti kui ta taipab, et mees on tulnud Dark Hunterite üle kohut mõistma. Kuid oma kaaslaste päästmiseks on Danger nõus Alexioniga koostööd tegema. Üsna varsti taipavad peategelased, et seekordse mässu taga on midagi rohkemat, kui mõni rahulolematu Dark Hunter.

Arvamus:
Ma igatsesin New Orleansi seltskonda, kuid leian, et tegevuspaiga vahetus tuli raamatule ja ka sarjale kasuks. Pealegi oli  "Sins of the Night" tõeliselt hea. Alexioni ja Dangeri suhe arenes minu jaoks natuke liiga kiiresti ja mulle ei meeldinud, kuidas autor loo lõpetas, kuid selles osas oli palju head kraami, et ma võin rahuliku südamega mõne koha pealt silma kinni pigistada.
Ma tahaksin pikalt raamatust heietada, kuid see oleks juba spoilerdamine ja ma ei soovi kellegi  lugemiselamust ära rikkuda. Seega teen ma äärmiselt lühidalt. 
Selles raamatus on juttu Ashi varasemast prohmakast. Jah, Ash võib ju olla üle üheteistkümne tuhande aasta vana, kuid ta ei ole eksimatu. Ja näib, et kui Ash eksib, siis ikka võimsalt ja kaugele ulatuvate tagajärgedega (meenutame kas või sarja eelmist osa "Seize the Night"). Acheronist lugemine muutis ta sümpaatsemaks. Tegelasega on hoopis lihtsam samastuda, kui ta pole ideaalne ja Ashi puhul on nii palju asju, mis teda lugejast nähtamatu müürina eraldab- ta võimed, vanus, seksisümboi välimus, isegi ta kodu.  
Simi päritolust ja Charonte deemonitest on samuti juttu. Seekord puistab autor äärmiselt huvitavaid infokilde ning ma ei suuda ära oodata, mis sealt edasi hargnema hakkab.

Hinne: 5 / 5
Sarja raamatud:
"Sins of the Night"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...