pühapäev, 11. mai 2014

"Seize the Night" - Sherrilyn Kenyon

7.  raamat sarjas "Dark Hunter"
Peategelased: Tabitha Deveraux ja Valerius Magnus

Valerius ei ole populaarne Dark Hunter. Sajandeid tagasi oli ta Rooma kindral, kelle vanaisa tappis Kyriani. Endine Dark Hunter Zarek on Valeriuse vend. Mõlemad mehed vihkavad Valeriust ja üritavad ta elu võimatuks teha. Nicki sõbrad ahistavad Valeriust igal sammul ning Zarekil on tavaks venda pikselöökidega loopida.
Eelnevast hoolimata on Valerius igal ööl New Orleansi tänavail daimoneid jahtimas. Seda ööni, mil vampiirikütt Tabitha peab Valeriust daimoniks ja pussitab teda. Naine taipab oma viga ning viib haavatud mehe oma koju. Üsna pea taipab Tabitha, et kõigi poolt vihatud roomlane on tegelikult päris korralik mees. Ning kui New Orleansis hakkab tegutsema uus kuri jõud, ühendavad Tabitha ja Valerius oma jõud, et päästa naise perekond ja maailm.

Arvamus:
Ma ei mäleta enam, miks ma aastaid tagasi sarja lugemise pooleli jätsin. Praegu mõtlen, mis küll mu peas toimus. See osa on vapustavalt hea. Ma olen lugenud kahte "Chronicles of Nick" sarja raamatut ja kuigi lood olid põnevad, jäi taustalugu paljuski arusaamatuks. See raamat siin andis vastused mitmele küsimusele ning nüüd on Nicki lood (eriti raamatu eessõna) palju arusaadavamad. Kui kellelgi on plaanis Nicki sarja lugeda, siis soovitan sellega alustada just pärast seda, kui Dark Hunteri raamat "Seize the Night" on läbi loetud (soovitus, mitte käsk).
"Seize the Night" on kurb raamat. Jah, ma nutsin lahinal seda osa lugedes. Isegi praegu raamatu sündmustele tagasi mõeldes tuleb mul klomp kurku. 
Ma armastan Valeriuse tegelaskuju. Alguses arvasin ma, et autor teeb temast "vaene-mina-kõik-vihkavad-mind-aga-ma-olen-nii-vapper" tüüpi märtri. Tegelikult ma lausa kartsin, et just nii see lähebki. Ma arvan, et just sellepärast suutiski raamat mind nii meeldivalt üllatada. Valerius ei haletsenud ennast. Ta kartis ja oli nukker, kahetses tehtut ja tegemata jäetut, aga ta ei haletsenud end. Mitte üks kord kogu raamatu ulatuses ei muutnud ta tüütuks ega pannud mind silmi pööritama.
Tabitha oli eelmistes raamatutes tõeliselt segane tibi ja ma ei teadnud, mida oodata. Selles osas oli Tabitha elujanuline, lõbus ja naljakas, kuid samas tõsiselt võetav jõud ja ääretult osav vampiirikütt. Pole siis mingi ime, et ma nautisin kahe sümpaatse ja targa isiksuse armulugu, mis kubises ohtudest ning perekonna ja sõprade vastaseisust.
Lugu voolas mõnusalt - see oli põnev, humoorikas, romantiline ja südantlõhestav. Dark Hunterite maailm muutub iga raamatuga aina keerukamaks ja huvitavamaks. Kõik eelmiste raamatute paarid ja tegelased mängivad lugudes ikka veel oma rolli ning ma ei suuda ära oodata, millal saan rohkem teda salapärasest Katist.

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Fantasy Lover"
"Night Pleasures"
"Night Embrace"
"Dance with a Devil"
"Kiss of the Night" 
"Night Play"
"Seize the Night"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...