teisipäev, 18. märts 2014

"Reaper's Legacy" - Joanna Wylde

2. raamat sarjas "Reaper MC"
Peategelased: Sophie Williams ja Ruger

Sophie on vaevu toimetulev üksikema. Kui Noah ajutine hoidja osutub narkosõltlaseks, kel on pedofiilist peigmees, jääb naise ainsaks võimaluseks kodulinna tagasi minna ja Rugeri poole kolida. Ruger on Noah onu, kes kuulub mootorratturite klubisse. Sophie ei tea, mida arvata maailmast, mis teda ühtäkki ümbritseb. See on metsik ja ohtlik, kuid samas ahvatleb see naist sõprade ja perekonnaga, millest ta alati puudust on tundnud.

Arvamus:
Sophie oli vahepeal päris tüütu. Eks ta süda tahtis ühte ja mõistus jälle veenis hoopis teistmoodi talitama ning nii ta siis muutiski pidevalt oma meelt. Jättis paraja tuisupea mulje, aga kui ta lõpuks Rugerile tõtt rääkis, olin ma jahmatusest sõnatu, kui nutikas Sophie tegelikult oli. Loo lõpp oli veel parem. Ma ei osanud oodata, et asjad taolise pöörde võtavad. Ma tean, et see kõlab veidralt, aga ma olin Sophie üle nii uhke. 
Ruger oli paras mölakas, aga oma üllatuseks nautisin ma sellest iga hetke. Ta tegelikult ka mõtles, et ei suuda truu olla ning keeldus valetamast. Kuigi kõigile oli ammu selge, kui palju ta Sophiest ja Noahst hoolis, käitus mees ikka vastutustundetult, magatades erinevaid naisi. Samas ei saanud ka öelda, et ta oleks olnud truudusetu, sest Sophie ja Rugeril polnud ju intiimsuhet. 
Raamat oli põnev, kuum ja vaimukas, värvikate tegelaste ja ootamatute sündmustega. Ma ei jõua suve ära oodata, sest siis ilmub sarja kolmas osa "Devil's Game".

Oh, Marie ja Horse abiellusid selles osas ja ma naersin silmad märjaks, sest see oli alles tõeliselt vägev pulm.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Reaper's Property"
"Reaper's Legacy"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...