teisipäev, 18. märts 2014

"No Ifs, Ands, or Bears About It" - Celia Kyle

1. raamat sarjas "Grayslake"
Peategelased: Mia ja Ty

Mia pärib vanaisa maja, kuid esimene päev uues kodus ei lähe plaanipäraselt. Naine leiab sahvrist karupoja Parkeri ning ta on üsna veendunud, et ukse taga möirgav vihane mees on karupoja hooldaja. Kui appi tõttab ametimärki kandev seksikas Ty, arvab Mia, et päev muutub paremaks. Ty tahab aga Mialt karupoega ära võtta ning seda ei lase Mia mingil juhul sündida.
Ty on karuklanni juht, kelle ülesandeks on hoolitseda, et kutsikad oleksid kaitstud. Ta ei saa jätta karupoega naisele, kelle soontes voolab vaid veerandik karu verd. Kuid Mias on midagi, mis mehel pea segi ajab ning oma üllatuseks viib Ty enda poole mitte ainult väärkoheldud karupoja, vaid ka Mia.

Arvamus:
Ma nägin raamatu pealkirja ja puhkesin naerma. Kaanepilt mulle eriti ei meeldinud, aga pärast alguse lugemist amazonis, olin ma konksu otsas. Vahva karupoeg sahvris, märatsev hullumeelne verandal, linnatäis pahuraid kujumuutjaid, seksikas politseinikust klannijuht ja noor karugeenidega naine, kes päris oma vanaisa lobudikust maja.
Mulle meeldis, et loos oli laps ning ma imetlesin, kuidas Mia Parkerit iga hinna eest kaitsta püüdis. Ty ja Mia armulugu oli ka üsna hea. Võitlusstseenid olid väga vägivaldsed ja hirmsad ning sobisid raamatusse suurepäraselt.
Kuid lugu polnud sujuv. Mia reageeringud olid ajuti nii kummalised, et ma kartsin, et jätsin lugemisel mõne lehe vahele. Ei jätnud. Mida kaugemale ma jõudsin, seda rohkem oli tunne nagu oleksin petta saanud. Isegi Parkeri päästmist polnud loos sees. Ühel hetkel oli poiss kadunud ja teisel teatas Ty Miale, et Parkeriga on kõik korras. 
Mulle meeldis tegevuspaik ja sündmustik, kuid loole on vaja lisada mõned stseenid, et raamat moodustaks mõnusa terviku. Sest praegusel kujul on see auguline nagu Vene juust.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"No Ifs, Ands or Bears about It"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...