esmaspäev, 17. märts 2014

"Feral Sins" - Suzanne Wright

1. raamat sarjas "The Phoenix Pack"
Tegelased: Taryn Warner ja Trey Coleman

Trey Coleman on hundikarja alfa, kelle lähedased satuvad ohtu, kui Trey onu hakkab mehe territooriumi endale tahtma. Liitlaste leidmiseks käivitab Trey suurejoonelise pettuse. Ta veenab Taryn Warnerit, kes on mõjuvõimsa ja paljude liitlastega alfa tütar, et nad teeskleksid, nagu oleksid nad hingesugulased. 
Taryn, kes ei taha abielluda isa poolt välja valitud jõhkardiga, nõustub. Kuid kooselu Trey'ga pole lihtne. Tekivad tunded, mis ei sobi suhtesse, mil pole tuelvikku. Samuti hakkavad Taryn'iga juhtuma veidrad õnnetused. Näib, et kellelgi on plaanis neiu kõrvaldada.

Arvamus:
Tõeliselt pöörane lugu. Kõik algas äritehinguna, mis muutus äärmiselt kuumaks magamistoamänguks ja lõppes  romantilise põnevikuna.
Trey  ja Taryn olid mõnusad tegelased. Mulle meeldisid nende vaidlused, tülid ja armustseenid. Jah, isegi need, mis mind punastama panid. Aga Trey kari oli kummaline ja Dominic oli pervert. Peaaegu iga kord, kui ta suu avas, tundis ma tülgastust. Ta ütlused ei olnud naljakad, vaid häirivad. Taryni omad (muidugi mitte kõik) olid tunduvalt paremad. Ta oli vähemalt vaimukas ja Taryni sõnavahetused Greta'ga ajasid mu kihistama. Ma tean sarnast paari reaalsest maailmast ning kui too paar hoogu satub, siis on see tõeline vaatemäng.
Ma taipasin üsna ruttu, kes raamatu kurjajuur oli, aga lõpus toimunut ma ette ei näinud. Hea algus sarjale.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud: 
"Feral Sins"
"Wicked Cravings"
"Carnal Secrets"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...