pühapäev, 19. jaanuar 2014

"Luke's Eyes" - Ellen O'Connell

Lühiromaan, mis järgneb raamatule "Eyes of Silver, Eyes of Gold"
Peategelased: Luke Bennett ja Theodora Pierce

Luke Bennetti isa saab viga ning noormees peab minema ise oksjonile karja ostma. Denveris näeb Luke pealt tüli, kus noorelt naiselt tahetakse loomi ära võtta. Ilmneb, et  Theodora Pierce'i kaabakast onu on oma venna varanduse läbi löönud ja tahab nüüd vennatütre karjale käpa peale panna. Luke ei suuda Theodorat hätta jätta ning üsna pea vajab ta ka Cordi abi.

Arvamus:
Tegu on avaldamata looga. Liitusin eelmise aasta lõpus Ellen O'Connelli meililistiga ning sain kingituseks selle lühiromaani, mis on osa tulevikus ilmuvast lühiromaanide kogumikust. 
Aitäh, Ellen O'Connell, ma hindan seda kingitust väga. Eriti kuna Annie ja Cord romaanist "Eyes of Silver, Eyes of Gold" on siiani üks mu lemmikpaare. Luke'i ja Theodora lugu oli mõnus. Nad sobisid hästi kokku, lugu voolas sujuvalt ning karjaoksjonil toimuv osutus üle ootuste põnevaks. Kuid eriti armastasin ma kohti, mis rääkisid Cordist ja Annie'st. Nad on suurepärane paar ja ma loodan, et Ellen O'Connell kirjutab veel lugusid nende elust.

Hinne: 4 / 5
Seotud raamatud:
"Luke's Eyes"

1 kommentaar:

  1. Cord ja Annie on ka üks minu lemmikpaaridest! Kahjuks pole ükski järgnev raamat mulle nii sügavat muljet avaldanud. Kindlasti püüan aga ka sellele raamatule kuidagi küüned taha saada :)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...